Touch of Red Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tittel sier alt. Hver gang jeg skal handle, er det ALDRI jeg finner Grandiosa Taco. Bare kjøttdeig og løk osv. Rimelig iriterende! Hvilke butikker er det de har det hele tiden? Tromsø Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Lage bedre selv? Kanskje dem plutselig gjorde alvor av den konkurransen og løk vant? Endret 10. januar 2008 av War Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Helt enig! Den eneste grandisen jeg liker! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje det bare er Grandiosa Taco folk liker, mens de lar Kjøttdeig/løk ligge igjen til andre.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Grunnen til at den ikke er der, er for at butikkene ikke får solgt noen. Grunnen til det, er vell at folk synes den smaker dritt (slik som meg) og derfor gidder de ikke å kjøpe inn flere, for så å selge ingen. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Eneste grandissen jeg liker Går det ann å bestille et shitload med tacopizza fra internett elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå