Gjest gass-mannen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mulig dette er litt morsomt, jeg må le litt selv, men dette er seriøst plagsomt. Jeg fiser svært mye. Og de stinker alltid. Det har nå blitt sånn at buksene mine alltid lukter surt på ”sete” området selv etter vask. Setter jeg meg ned på en stol, kjenner mann et lite lukt rundt meg.. Jeg sitter mye på sofaen og ser på film, og nå lukter sofaputene. Forsøker å spise mer fornuftig, men selv dette hjelper ikke. Helsemat får deg til å fise mer viser det seg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fins det medisin som hjelper her? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kommet i det siste? Svelger du mye luft når du svelger når du drikker? Sjekk ut disse punktene Endret 10. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Gjest gass-mannen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, har pågått temmelig lenge. Over 1år nå. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei. Drikker du melk? Eller spiser/drikker du mye melk-produkter? Lenke til kommentar
Gjest gass-mannen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, driker lite melk faktisk. Men når jeg gjør er det alltid skummet. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nei, driker lite melk faktisk. Men når jeg gjør er det alltid skummet. Gassproduksjon i tarmen er forårsaket av bakterier som bryter ned stoffer til Co2 + Metan. Et av produktene som blir/ble brytet ned er laktose + div polysakkarider. Jeg anbefaler deg å holde unna melk/melkeprodukt for et par dager og ser om den forsvinner. Drikk mye, og spis mye fiber. vaio Endret 10. januar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 kanskje melkesyre hjelper. prøv å ta noken idoform tabletter, drikke sur melk eller biola kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå