svarthauken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det bynner og bli en stund siden jeg oppdaterte driverne på skjermkortet mitt og jeg trenger hjelp til og finne driverne.. jeg er ganske patetisk når det kommer til og finne noe som helst på Nvidia sine sider. så om noen kunne finne de nyeste driverne til mitt NVIDIA GeForce 7950 GX2, så blir jeg meget fornøyd Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du i det hele tatt vært inne på Nvidia.com? Nvidia.com Bare velg operativsystem og trykk search. Lenke til kommentar
svarthauken Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 som sagt så er jeg ganske patetisk Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Her finner du nyeste beta driver. Den har god ytelse og fungerer utmerket. Lenke til kommentar
svarthauken Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 jaja... jeg tror jeg fant riktig takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå