StupidNick Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette er en tråd hvor jeg vil samle alle "must" applikasjoner, og kilder til Apples iPhone. Installer.app sources (kilder) For å legge til en kilde, åpne Installer, trykk på Sources -> Edit -> Add -> http://eksempel.com -> OK -> Done -> Refresh. Hvis du trykker på Install nå vil det komme opp flere kategorier. Community sources 3.1 Inneholder mye nyttig som f.eks. Legges til via Installer iFon http://install.ifon.no En norsk kilde med massevis av programmer, temaer og en rekke ting og tang tilpasset for norske iPhoner, som operatørlogoer, norsk nummerformatering ++. Applikasjoner BSD Subsystem (System) En app som installerer et Unix-basert "skjelett", noe som blandt annet åpner for muligheten for å skrive/slette/modifisere filer. OpenSSH (System) Lar deg koble til iPhone sitt filsystem ved å taste inn iPhonen sin IP i en FTP-klient (SFTP, sikker tilkobling). Summerboard (System) Gir deg muligheten til å legge til temaer, det vil si endre bakgrunn, ikoner, tekst osv. SB (Tweaks) Gir deg muligheten til å skrolle ikonene på skrivebordet. SIMport (iFON) Et program som importerer alle SIM kontaktene dine til telefonminnet. Skandinavisk telefonstøtte (iFon) Et alternativ til iWorld, denne applikasjonen gjør at din iPhone støtter alle Skandinaviske telekort og fjerner en del problemer. På min iPhone kræsjet Text og Phone før jeg installerte denne. Viderekobling (iFon) Denne patchen fjerner irriterende melding om viderekobling når du kommer til telefonsvarer når du ringer ut. Tevee (iFon) Legger en egen knapp på skrivebordet for Norsk TV-guide, kjekt å ha! SMSD - SMS utility (iFon) Gir deg muligheten til å slette eller videresende enkelte SMSer. Contacts (iFon) Denne legger en egen knapp for kontakter på skrivebordet. ScreenShot (iFon) Ja, du tenkte riktig, denne app'en lar deg ta en skjermdump. Drunknbass (Monster and Friends) Denne applikasjonen lar deg ta opp film med iPhone. NB: foreløpig kan den kun ta opp 5 sekunder uten lyd men det ser ut til å endre seg ganske snart, på Monster and Friends' hjemmesider står det følgende, "WE ARE SHOOTING TO RELEASE VERSION 1 WITH ALL ADVERTISED FEATURES BY JAN 15TH!", les mer her. Her er en midlertidig versjon: Drunknbass.zip (Legges i Applications mappen) Hvis jeg har skrevet noe feil eller dere har forslag til hva som kan legges til, ser f.eks. at det er ganske tynt med kilder. Fyr løs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå