snowflakes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Skal på sesjon snart å jeg driver å "griser" til helse-skjemaet jeg skal ta med(vil ikke inn i millitæret). Jeg har krysset av for at jeg røyker, kan sesjon legen finne ut om jeg lyver?(jeg røyker ikke) Endret 10. januar 2008 av snowflakes Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 er ikke det ulovlig da? vis du blir tatt tror jeg du får problemer i alle fall Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 det er det sikkert...hehe, who cares. Røyket før hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Har uansett ikke noe å si for forsvaret at du røyker (halve troppen røyket, 90% snuset), men problemet ditt er vel ikke verre enn at du kan ta deg en røyk før du stikker til legen? Hvis du vil gjøre et "dårlig" intrykk Endret 10. januar 2008 av likferd Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 redd for å begyne å røyke igjen hvis jeg gjør det...hehe Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 redd for å begyne å røyke igjen hvis jeg gjør det...hehe Du får vel noe fysiske tester og "IQ" tester, gjør det dårlig på den fysiske delen (i tillegg til de andre) og eventuell ekstra dårlig på en eventuell blåsetest. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal på sesjon om ettpar uker. Hvilken helseskjema er det snakk om her? Tror ikke jeg har fått dem. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser ingen grunn til at legen skal sjekke om du røyker, er vel verre om du gjør det den andre veien (røyker, men oppgir at du ikke gjør det). Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Skal på sesjon om ettpar uker.Hvilken helseskjema er det snakk om her? Tror ikke jeg har fått dem. Fikk med skjema sammen med innkallingen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis du ikke vil inn krysser du bare av at du pisser i senga, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå