knutby Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg har lyst til å kjøpe et gigantisk verdenskart å ha på veggen. er det noen som vet hvor jeg kan skaffe det? nettbutikk eller noe i Oslo? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sjekk her! Om ikkje linken fungerar kan du gå på http://www.nomaden.no/ og trykke på nettbutikk. Michelin map 905, World Map, plano, laminert, 1:28 500.000 Dimensjonar: 145 x 100 cm Redaksjonell omtale Med flagg og enkle fakta om alle land. Bestselger! Laminert verdenskart fra Michelin. Lamineringer gjør at kartet holder seg pent, og gjør det mulig å skrive på kartet med tusj; tegn inn reiseruta og juster på den hver gang dere finner ut et nytt stoppested! Kr. 299,- sikkert litt ekstra med frakt. Var du på leit etter noko større? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Tenkte egentlig på noe større. tar gjerne imot tips! Lenke til kommentar
thatch Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Flææmming, jeg har tips til deg. Dra på ikea, der har de verdenskart i 200x140 Kjøpte et selv forrige uke og det er absolutt stort nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå