Gå til innhold

Kan noen anbefale noen filmer til meg?

dlarah

Anbefalte innlegg

Hei jeg sliter litt med å finne filmer jeg har meget lyst til å se, så jeg lurte på om noen kunne komme med noen forslag, jeg kan skrive ett par eksempel på filmer jeg liker:

Accepted

Alpha dog

Basic

Transformers

The hitcher

superbad (delvis)

cellular

Face off

Four brothers

Fritt vilt

Gone in 60 seconds

Rush hour

lethal weapon

Die hard

Green street hooligans

Gridiron gang

Coach carter

I robot

Inside man

Love dont cost a thing

Remember the titans

Mindhunters

The game plan

Disturbia

Snakes on a plane

The girl next door (fantastisk film)

The longest yard

unknown

walking tall 1

assault on precint 13

the condemned

Det var alle jeg kom på i farten, har noen noen lignende filmer som de kan anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen kan du slite med å finne filmer du vil se, du har jo bare omtrent møkka filmer på den lista, og det er nesten bare møkkafilmer ute nå.

Lol, da er det du som ser på møkkafilmer eller ikke liker gode filmer.

Blant de filmene han nevnte er det bare 4 gode, etter min mening. Resten er bare helt grei underholdning på en trist søndag.

Lenke til kommentar

Så på sånne filmer før jeg og, tror han bare må få prøvd noe litt annet også, men hvis han har prøvd det og ikke liker det så er jo såklart det greit. Selv om det er en del action i Fight Club og da.

Rambo filmene må da vel være noe for deg, det er pure action.

Lenke til kommentar

Setter dette i spoiler.

Når jeg sier action tenker jeg på alle slosskampene, bil krasjet, når dem gjør alt det hærværket, og sprenger skyskraperne. For meg så er action mer enn folk som løper rundt med bazooka. Det er også en del humor i filmen.

Lenke til kommentar
Se på listen hans da for svarte! Ingen vits i å anbefale Fight Club, Memento og lignende psykologiske dramaer som krever gjennomtenkning og utviklet filmsmak, noe denne fyren tydeligvis ikke har..

Jeg fant faktisk 15 filmer på listen som jeg likte veldig godt, jeg har veldig lik filmsmak som denne karen, og jeg elsket fight club.. Kanskje jeg har litt annerledes filmsmak, men mye likt.

Lenke til kommentar

Fleste av vennene mine liker Fight Club, man trenger ikke være smart for å like den. Men er man smart så skjønner man mer og ser mer av meningen med filmen. Jeg tror at han kommer til å like den filmen veldig godt, hvem gjør vel ikke det?... Det jeg sier er at omtrent alle filmene han har på lista, kan man plukke ut med bind for øynene i en videobutikk. Så skjønner ikke åssen man kan slite for å finne filmer han liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...