maradona Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har akkurat fått meg xbox360, så det vil si at det ikke er normalt at demoene bruker 15 min på å komme til 3% håper jeg? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 bare synd at PSN ikke er noe bedre alternativ. Mja, det er ikke lenge igjen. I forrige generasjon var xbox mil foran ps2 og var en av de tingene som skilte xbox ut fra andre konsoller, men nå begynner virkelig psn å se bedre og bedre ut. Det er gratis, og har som oftest dedicated servers. Synes at microsoft burde oppgradere xbox live snart. Men på den andre siden, det er bra å vite at det er xbox live det er noe feil med og ikke ruteren. Jeg har open nå nemlig. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får spilt uten problemer jeg Spiller CoD4 og Skate, mest cod. Alt fungerer for meg, i det siste har jeg spilt mye med venner, 6-8 pers sammen på lag, det er morro det Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får spilt uten problemer jeg Spiller CoD4 og Skate, mest cod. Alt fungerer for meg, i det siste har jeg spilt mye med venner, 6-8 pers sammen på lag, det er morro det tydeligvis fungerer det for noen. kan du redefinere "siste"? altså, siste timene? siste dagene? siste ukene? Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får spilt uten problemer jeg Spiller CoD4 og Skate, mest cod. Alt fungerer for meg, i det siste har jeg spilt mye med venner, 6-8 pers sammen på lag, det er morro det tydeligvis fungerer det for noen. kan du redefinere "siste"? altså, siste timene? siste dagene? siste ukene? Har spilt cod4 Live de siste timene, og null problemos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå