Reklame Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det noen der ute som får spilt på xbox live? jeg begynner snart å lure på om det er meg det er noe i veien med. jeg har NAT open, får komt meg inn, får lasta ned ting, men får ikke til å joine noen spill. er det noen som får spilt? Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 kjekt for deg! noen andre som fremdeles har problemer? hvorfor funker det hos deg, men ikke hos alle andre? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kommer ikkje på Live akuratt nå :/ og når eg er på så går nedlasting av demoer enormt treigt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå er det vel bare deg det ikke funker hos? Menneh... Hvilke(t) spill er det snakk om her? Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er pålogga live jeg, har vært det i hele dag, spiller GH3 jeg da... Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 pes08 gh3 cod3 thp8 ingen av dem funker online. nå har jeg dog ikke prøvd siden kl.11 idag. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kanskje på tide å prøve da? ;P Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 cod 4 går så det suser..................................................................................... ...................................helt til kveld/natt kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det har funket perfekt for både meg og en kompis nå i flere dager. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Funker ikke for meg. Når jeg søker etter kamper på PES er det bare spillere med rød connection som kommer opp. Og når jeg er logga på LIVE en stund, plutselig bare logger den seg av automatisk... Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Funker ikke for meg. Når jeg søker etter kamper på PES er det bare spillere med rød connection som kommer opp. Og når jeg er logga på LIVE en stund, plutselig bare logger den seg av automatisk... få gamertagen din da! så kan vi se om vi to får spilt. Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 har ikke kommet på live på noen uker heller. får ikke sett vennner eller meldingene mine, står bare Connect to xbox live. når jeg tryker der skjer det inegn ting. men jeg får lasta updates til spill.(?) acievments bli lastet opp til nettet (fordi jeg kan se det på xbox.com), network testen sier at alt er bra. KJEDELIG Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det funker supert men klarer ikke å hoste lengre Men kan ikke spille nå under spilling i Online kom 3 røde lys for 3 gang Så jeg må nok besøke Elkjøp igjen Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 prøvde live idag. resatte routeren, åpnet porter, ja, gjorde alt bare for å overbevise meg selv om at det ikke var meg det var noe galt med! MEN NEI DA! fikk spilt en sang i GH3 og en kamp i PES08. Det var alt! Nå begynner det å bli latterlig!! Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 prøvde live idag. resatte routeren, åpnet porter, ja, gjorde alt bare for å overbevise meg selv om at det ikke var meg det var noe galt med! MEN NEI DA! fikk spilt en sang i GH3 og en kamp i PES08. Det var alt! Nå begynner det å bli latterlig!! ja jeg reposter dette: LATTERLIG!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kommer på live men er ingenting eg kan gjøre der. Og laste ned demoer går ikkje. dem bare str på 1% hele tiden. Spille COD4 er helt fucka, o går ikkje. Skal sikkert være slikt resten av året. Ja dette er gøy Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Men hva syter vi over. Vi får jo et GRATIS arcade spill. Jiiippppiii!!! Og vi har jo godtatt forholdene da vi trykket [godkjenn] under vilkårene for abonnementet. Så vi har ingenting vi skulle sagt." Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 "Men hva syter vi over. Vi får jo et GRATIS arcade spill. Jiiippppiii!!!Og vi har jo godtatt forholdene da vi trykket [godkjenn] under vilkårene for abonnementet. Så vi har ingenting vi skulle sagt." det er sant at vi har godkjent. faen meg bare synd jeg ikke tok meg tid til å lese først. regna ikke med det skulle stå noe slikt: "Xbox Live service is not working".. pff. selvfølgelig har vi noe vi skulle sagt. hadde dette vært min isp, hadde jeg sagt opp på dagen. bare synd at PSN ikke er noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå