SG3001 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hadde en liten opprydning i kjelleren og fant en haug med "CU Amiga" fra 91-93. Fikk mange flashbacks når jeg bladde igjennom dem. Noen som vet om det er mulig å selge disse eller er det bare å kaste dem i søpla? Evt hvor mye man kan få for dem? :oops: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er ute etter gamle C+VG blader hvis noen har peil, så si fra. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Regner med at hvis jeg stikker hjem og rydder i kjelleren vil jeg finne C&VG, CU Amiga og diverse andre Commodore/Amiga blader fra 1987 til 1992...skal være noen komplette årganger der! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som vet om det er mulig å selge disse eller er det bare å kaste dem i søpla? Evt hvor mye man kan få for dem? :oops: Du kan eventuelt auksjonere de bort, eller gå til nærmeste bruktbutikk som fører blader (hvis du lever i en litt større by/tettsted) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Eg har en gammel se OG hør blad fra 1980. Utgaven då når kiss var i norge tror eg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 spar på dem og vis de til barnebarna dine en gang har selv noen årganger med svenske "Dator" liggende. Mitt favorittblad under Amiga-perioden Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som husker bladet tekno? Fy søren det var tider. Nå kjøper eg ikke blader lenger siden eg har bredbånd. Husker at eg alltid kjøpte 2 blader. Det var tekno og PCformat. Fikk også tyver til å stjele blader for meg Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fikk også tyver til å stjele blader for meg jeg også, de feite engelske blekkene Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Leste et "tekno" sist jeg var innom moder'n (har fremdeles lagerplass der). En av hovedsakene var "Hva kommer etter Quake" og det var et knalltilbud på en Pentium200 CPU til drøye 5000,-. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 spar på dem og vis de til barnebarna dine en gang har selv noen årganger med svenske "Dator" liggende. Mitt favorittblad under Amiga-perioden DatorMagazin var dritbra, hehe. Men formatet var værre enn Aftenposten en stund. Mitt favorittblad også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå