Herr Brun Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hyl, står jo ikke på Bergen kino sin liste over kommende filmer. Ikke på Narvik kino sin heller =7 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Etter min mening er "Rambo" (Sylvester Stallone) litt for fokusert på seg selv. Denne filmen er intet unntak. Faktisk så syntest jeg de tre tidligere filmene er bedre. Men hva skal man si, det er jo ikke noen topp regissert film det dreier seg om, men det er nå grei nok underholdning. Er vel Sylvester Sylskarp selv som har stått for de tre andre filmene, og tror nok det er han som har tatt seg av denne her også. Med andre ord velger han å fremheve seg selv, sin maskuline sine og en veldig stor forkjærlighet for krig. Dette er grei underholdning, men ikke noe mer enn det. Meningene mine er basert på traileren. Trailere er så og si er laget for å fremheve noen av "lyspunktene" i filmen, men akkurat dette her var mer som et "stummende mørke." Mvh LockBreaker Hehe, mye du trekker ut av en trailer.. Selv om din analyse om hva som står i sentrum nok er rikitg. Jeg la også merke til en vesentlig mørkere og mer voldelig stil på den første traileren jeg så for denne filmen for en stund siden. Faktisk fikk jeg ganske forskjellig inntrykk av de to (i den grad det kan være forskjeller i noe som representerer en rambo-film...) AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Joda men det som står i sentrum som nevnes her er også en selvfølge med tanke på type film. Biter meg mer merke i det som du nevnte her at den virket mørkere og veldig voldlig (da tenker også jeg på traileren Stalone la ut selv). Men det er bonus for meg, virker lovendet i mine øyne,skikklig poppcorn gøy. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Når jeg tenker meg om, den traileren der suger egentlig. Dårlig klippet er den også Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så enig, enig KoffeinKanin. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Når jeg tenker meg om, den traileren der suger egentlig. Ja men du måtte tenke, noe man ikke skal gjøre når man ska se Rambo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Det stemmer. No brain a lot of gain Ble vel ikke perfekt engelsk men Endret 20. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Huff, den står ikke på framkino sine sider heller. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 jeg vil tippe at det kommer ganske få kopier til norge, altså så blir de største byene prioritert først. den har ikke dukka opp her i bø enda heller, men kinosjefen sku prøve å skaffe den Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det der er filmindustrien på sitt verste. Når skal de lære? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det der er filmindustrien på sitt verste. Når skal de lære? Ikke så lenge macho selger, noe som aldri vil ta slutt i hjemmepappasamfunnet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Lykke til. Du kan trenge det, dersom ikke jenta har samme film-smak som deg da. Kanskje velge en litt roligere film dersom det er første gangen med krigsfilm? Var egentlig bare ment som kødd, men var faktisk med en jente på en veldig voldelig film, men hun er ikke helt normal da når hennes yndlingsfilm er Hostel. Tror aldri jeg hadde turt å såve i samme seng som henne . Endret 28. januar 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe: Var ikke ment seriøst fra min side heller. Tenkte jeg skulle si ifra at det var et farlig forhold å ta med en jente på en sånn film. Men når hun liker den så.... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det virkelig den samme musikken i filmen som på traileren? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Får virkelig ikkje håpe det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det der er filmindustrien på sitt verste. Når skal de lære? Og hvorfor det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det der er filmindustrien på sitt verste. Når skal de lære? Ikke så lenge macho selger, noe som aldri vil ta slutt i hjemmepappasamfunnet. Det der er filmindustrien på sitt verste. Når skal de lære? Og hvorfor det? Jeg snakker ikke om at filmen blir dårlig, men at de ikke sender ut nok kopier Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det virkelig den samme musikken i filmen som på traileren? Nei, den sangen (Bodies, heter den vel), er ikke med i filmen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Håper det er litt rocka musikk i den, men ikke akkuratt den kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg