DNA Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Let the bodies hit the floor! Dritbra trailer og sang, denne må bare sees Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Harry som faen trailer, ræva musikk syns eg. Skal definitivt sees!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Haha, litt av en sang til en trailer! Men, Rambo sa du? KINO PÅ MEG! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ble vel bestemt at denne skulle sees før traileren hadde fått begynt, men etter traileren ble det enda bedre, for mere harry hjernedød action tror jeg du skal lete lenge etter Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De gamle rambofilmene var bra greit underholdene, men dette så teit og kjedelig ut, ikke minst harry som flere påpeker her, i sin negative forstand. die for something or live for nothing, fint lite klisjè over det da.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Die for something or live for nothing ! . WTF lizm ? tidenes mest harry komentar i en film . Er det siste treningsvideo fra Al-Qaida vi snakker om eller :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 haha, den ser akkurat ut som de andre rambo filmene, alt er helt likt:P Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Som i Rocky filmer ser ut som andre Rocky filmer, Haisommer ser ut som andre haisommer filmer(bare det at de blir dårligere og dårligere hehe), krigs filmer fra andre verdens krig ser ut som andre krigs filmer fra andre verdens krig?. Man kan ikke kødde med Rambo oppskriften, sier seg selv Endret 15. januar 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ifølge de første klippene som ble vist, ser det ut som denne filmen kommer til å inneholde mer blod enn de andre 3 filmene tilsammen. Dette blir nok årets kinoopplevelse. Bare 10 dager igjen!! Hvem skal sove utenfor billettluka i telt? Er det tillatt med medbragt rambokniv under visningen? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Her snakker vi om en av tidenes filmikon!? Inspirasjonskilden til mange folk! feks Leeroy i wow evt;) Og feks når man spiller Serious Sam eller noe så må man jo nesten ha sett Rambo en gang i livet sitt for å få feelingen av real slaughter;) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva har Leroy med Rambo og gjøre`? Har aldri sett Rambo skrike "JOOOOOHN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMBOOOOOOOOOOOOO" får så løpe inn i en svær kamp med fiender og ødelegge for hele teamet sitt.... Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva har Leroy med Rambo og gjøre`? Har aldri sett Rambo skrike "JOOOOOHN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMBOOOOOOOOOOOOO" får så løpe inn i en svær kamp med fiender og ødelegge for hele teamet sitt.... Nei men en del av Rambotaktikken er jo å rushe inn og bare klinke te med alt man har;) Men vess itje du får litt Rambofeeling av en dud som bare rusher inn i ei hule med ka enn de var for noe så er det nu din mening\synspunkt eller hva jeg skal si;) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ah, nå skjønte jeg mer hva du mente Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Etter min mening er "Rambo" (Sylvester Stallone) litt for fokusert på seg selv. Denne filmen er intet unntak. Faktisk så syntest jeg de tre tidligere filmene er bedre. Men hva skal man si, det er jo ikke noen topp regissert film det dreier seg om, men det er nå grei nok underholdning. Er vel Sylvester Sylskarp selv som har stått for de tre andre filmene, og tror nok det er han som har tatt seg av denne her også. Med andre ord velger han å fremheve seg selv, sin maskuline sine og en veldig stor forkjærlighet for krig. Dette er grei underholdning, men ikke noe mer enn det. Meningene mine er basert på traileren. Trailere er så og si er laget for å fremheve noen av "lyspunktene" i filmen, men akkurat dette her var mer som et "stummende mørke." Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jaja, jeg gleder meg til og se rambo rive adamseplet ut av halsen på folk^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal be en jente ut på date for å se denne filmen . Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Lykke til. Du kan trenge det, dersom ikke jenta har samme film-smak som deg da. Kanskje velge en litt roligere film dersom det er første gangen med krigsfilm? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg ble litt flau når jeg så denne jeg... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Filmen eller innlegget mitt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hyl, står jo ikke på Bergen kino sin liste over kommende filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg