Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Rambo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som i Rocky filmer ser ut som andre Rocky filmer, Haisommer ser ut som andre haisommer filmer(bare det at de blir dårligere og dårligere hehe), krigs filmer fra andre verdens krig ser ut som andre krigs filmer fra andre verdens krig?.

 

Man kan ikke kødde med Rambo oppskriften, sier seg selv ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ifølge de første klippene som ble vist, ser det ut som denne filmen kommer til å inneholde mer blod enn de andre 3 filmene tilsammen. Dette blir nok årets kinoopplevelse. Bare 10 dager igjen!! Hvem skal sove utenfor billettluka i telt? Er det tillatt med medbragt rambokniv under visningen?

Lenke til kommentar
Hva har Leroy med Rambo og gjøre`? Har aldri sett Rambo skrike "JOOOOOHN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMBOOOOOOOOOOOOO" får så løpe inn i en svær kamp med fiender og ødelegge for hele teamet sitt....

 

Nei men en del av Rambotaktikken er jo å rushe inn og bare klinke te med alt man har;)

Men vess itje du får litt Rambofeeling av en dud som bare rusher inn i ei hule med ka enn de var for noe så er det nu din mening\synspunkt eller hva jeg skal si;)

Lenke til kommentar

Etter min mening er "Rambo" (Sylvester Stallone) litt for fokusert på seg selv. Denne filmen er intet unntak. Faktisk så syntest jeg de tre tidligere filmene er bedre.

 

Men hva skal man si, det er jo ikke noen topp regissert film det dreier seg om, men det er nå grei nok underholdning. Er vel Sylvester Sylskarp selv som har stått for de tre andre filmene, og tror nok det er han som har tatt seg av denne her også. Med andre ord velger han å fremheve seg selv, sin maskuline sine og en veldig stor forkjærlighet for krig.

 

Dette er grei underholdning, men ikke noe mer enn det.

 

Meningene mine er basert på traileren. Trailere er så og si er laget for å fremheve noen av "lyspunktene" i filmen, men akkurat dette her var mer som et "stummende mørke."

 

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...