Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Rambo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Die for something or live for nothing ! . WTF lizm ? :p tidenes mest harry komentar i en film .

 

Hvis du tenker deg om.... Så er faktisk det ganske essensiellt. Du har et veldig tomt liv dersom det ikke er en eller fler saker du er villig til å offre deg for (ikke nødvendigvis å slutte å puste). Men det kommer ann på hvor gammel du er og hvor godt mor & far har sydd puter under armene dine ;)

Lenke til kommentar

Bestandig viktig å se på filmen for det den utgir seg for å være(har du ikke sans for det filmen utgir seg for å være, la vær å se den), det er her de fleste anmeldere bommer stygt. Denne filmen utgir seg ikke for å være annet en hjernedød underholdning, men det er jo morro :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Husker den første trailere/teaseren av den nye rambo filmen, så skikkelig brutalt og blodig ut, etterhvert som flere trailere har kommet ut har de liksom tonet det ned for hver gang, håper ikke dette betyr at mange blodige/råe scener er kuttet ned på, eller at vi ikke får se så mye som man egentlig kan få se. Jeg krysser fingrene, og gleder meg =)

Lenke til kommentar
Husker den første trailere/teaseren av den nye rambo filmen, så skikkelig brutalt og blodig ut, etterhvert som flere trailere har kommet ut har de liksom tonet det ned for hver gang, håper ikke dette betyr at mange blodige/råe scener er kuttet ned på, eller at vi ikke får se så mye som man egentlig kan få se. Jeg krysser fingrene, og gleder meg =)

 

Den første teaseren var det den godeste mr. stallone som la ut på nett uavhengig av MAFIAA i usa, derfor var den så brutal. Du har kansje lagt merke til den irriterende grønne teksten på 99% av trailere? "approved for all audiences, by MAFIAA", det vil si at de ikke kan fjerte i traileren engang. Det finnes noen få trailere med blå intro, som kan være litt action i, og kansje en håndfull røde, som har vokseninnhold.

 

Skyld på at filmindustrien i USA er styrt av en kristenkonservativ gjeng rompiser..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...