MysticoN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 når kan man kjøpe Aion on demand fra cdon? har bestemt meg for å kjøpe spillet Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 CDON kan nok svare på akkurat det. Vet noen her det blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har spilt betaen siden søndag (13 Gladiator og 13 Chanter) og er ikke helt overbevist. Spillet ser ut som Lineage 2 som prøver å være Wow. Lite nytt med andre ord. Begynner å bli mektig lei av slike MMO men kan hende jeg kjøper det i mangelen på noe annet å spille for tiden. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvordan får jeg open beta account? har laget account på ncsoft, er det denne jeg bruker i aion? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Lurer på det samme, har satt på nedlasting av open beta, og håper at den er klar til å kunne testes etter jobb i morgen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har spilt betaen siden søndag (13 Gladiator og 13 Chanter) og er ikke helt overbevist.Spillet ser ut som Lineage 2 som prøver å være Wow. Lite nytt med andre ord. Begynner å bli mektig lei av slike MMO men kan hende jeg kjøper det i mangelen på noe annet å spille for tiden. Hvordan er gladiator ifhorhold til chanter? har selv en 11 chanter, 10 ranger og 8 mage. Gladiator er det siste jeg kunne tenkt meg å prøvd med vet ikke om jeg orker å levle opp en gang til. Sier vel seg selv at gladiator gjør mer skade, men har vel også sikkert mer down time. hva er mest morro å spille og hva er det du liker best med gladiator? Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvordan får jeg open beta account? har laget account på ncsoft, er det denne jeg bruker i aion? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 når kan man kjøpe Aion on demand fra cdon? har bestemt meg for å kjøpe spillet CDON svarte meg på spørsmålet ditt uten at jeg egentlig spurte om det direkte: "vi kommer til å legge opp en digital versjon av Collectors Edition i løpet av en ukes tid på vår On demand side." Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har spilt betaen siden søndag (13 Gladiator og 13 Chanter) og er ikke helt overbevist.Spillet ser ut som Lineage 2 som prøver å være Wow. Lite nytt med andre ord. Begynner å bli mektig lei av slike MMO men kan hende jeg kjøper det i mangelen på noe annet å spille for tiden. Enig med deg der Pantzman. Jeg har bare spilt til lvl 10, men så langt så er det liksom ikke noe i spillet som overbeviser meg om at jeg skal bruke flere hundre timer på dette spillet. sort of seen it all before. Men det kan jo endre seg med tid og lengre opp i lvl, selv om jeg tviler akkurat nå. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hvordan får jeg open beta account? har laget account på ncsoft, er det denne jeg bruker i aion? Husker jeg riktig så er det bare å "adde" key i kontoen, deretter får du link til å laste ned client. Hvordan er gladiator ifhorhold til chanter? har selv en 11 chanter, 10 ranger og 8 mage. Gladiator er det siste jeg kunne tenkt meg å prøvd med vet ikke om jeg orker å levle opp en gang til. Sier vel seg selv at gladiator gjør mer skade, men har vel også sikkert mer down time. hva er mest morro å spille og hva er det du liker best med gladiator? MysticoN: Liker forsåvidt begge klassene. Å løpe rundt med en svær two-hander føles såklart litt mer sjef men jeg liker å kunne heale og buffe også. Gladiator har vel litt mer DPS også litt aoe dmg (1 skill på lvl 13). Endret 10. september 2009 av PantZman Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Husker jeg riktig så er det bare å "adde" key i kontoen, deretter får du link til å laste ned client. Det er greit nok, men hvor får man open beta keyen fra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er ingen open beta key. Man bare laster ned og installerer og bruker ncsoft-kontoen til å logge inn. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er ingen open beta key. Man bare laster ned og installerer og bruker ncsoft-kontoen til å logge inn. Seriøst? Hva er så pre order keyen til? Lenke til kommentar
Riptape Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 spiller i ob jeg og. trives kjempe mye med spillet:) Og jeg sier d bare....spillet begynner ikke skikkelig før level 20. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Pre order key er vel for å aktivere spillet når det er sluppet? Så får du kanskje en ekstra bonus ting inne i spillet med den keyen istedet for en vanlig boks-key. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvor får jeg tak i open beta account? har lett overalt, og det fungerer ikke med den som er i NCsoft master accounten min, kan noen forklare en liten ape hvordan man får det til? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Ah, er jeg som roter. Du må ha kjøpt preorder for å få beta key virker det som. Altså å bare laste ned klienten hjelper ingenting..finner ingen steder å aktivere spillet på NCSoft master account jeg har laget heller. Og kommer ikke inn med det passordet. Det er jo jævla merkelig, siden de ber folk laste den ned på forsiden..men så kommer man ingen vei etter å ha lasta ned, og finner ingen info noen steder. Og får man sett på beta-forumet til Aion? Selvsagt ikke, da må man ha game account først. Open Beta skal vel bety at hvem som helst kan teste spillet? Ikke bare de som har preordret? :facepalm: Edit: Ser ut som dette bekrefter mine bange anelser: JOIN THE AION OPEN BETA ON FILEPLANET! FilePlanet Exclusive Beta Event: Game play for the Aion Open Beta has begun! The keys are very limited, grab yours today! Endret 10. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Well, jeg har pre-ordera fra Steam og det funker som en klokke For de som ikke har hatt avgang til CB eller OB ( closed/Open Beta ) til nå kan jeg fortelle litt og om du har spørsmål kan jeg besvare om Cleric og Spiritmaster og 1-20 Elyos hittil, vurderer å rulle en asmodian for å sjekke området selv, men jeg trur jeg går høyere med SMen og sjekker ut abyss. Men så langt har 1-10 vist seg å være veldig kort, men har mye historie, og 10-20 er det mye løpe rundt å queste mens en stadig lærer seg den klassen en valgte i lvl 10 og en finner ut av nye mekanikker i spillet, og i lvl 20 får en litt mer "main story" om charen din og du får vite mer av en historie jeg kommer til å bli dratt inn i. Men nå må jeg stikke, skriver siden ^^ Om dere vil prate in-game er jeg Elyos på "Perentor" med navnet "Drachee" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Da konfirmerer jeg bare at vi som ikke har preordret noen steder ikke har key, og dermed ikke kan spille open beta. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 "Open" beta my ass. Greit nok at de kjører closed beta, men da får de ihvertfall være ærlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå