Neppe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kjapt spørsmål. Prøver å finne downloadable kjølp av Aion, jeg finner jo selvfølgelig flere plasser. Jeg har tidligere brukt gamestop til en del ting, rett og slett fordi de bruker dollar og ikke euro. Spørsmålet er om det finnes en US versjon og en EU versjon, eller om du kan bruke cdkeyn på begge. Lenke til kommentar
Zarillas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Husket dette? "Aion gamer, In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple: Log in to your NCsoft Master Account Click Game Accounts. Select your Aion game account. Click Change Password link in the Actions section, and follow directions. If desired, you can use the same password as before. Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009. See you in Atreia!" Jeg laget ikke master account og game account før tidligere i dag. Har prøvd å skifte passord. Det står unable to connect to autorization server eller noe i den duren. Men må man ha egen open beta key hvis man allerede har pre-order closed beta key? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nei, men serverne åpner ikke før 6, så tror du sliter med å komme inn nå. Lenke til kommentar
Zarillas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kl. 6 i kveld? Det forklarer jo en hel del Og jeg som har strevd siden kl. 8 i morges med alt fra åpne porter til reinstallering. Herregud nå ble jeg lettet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis du har closed beta keyen på kontoen din skal du ikke ha problemer med å logge inn når open beta åpner nei. Tidspunkt vet jeg ikke da jeg ikke gidder å spille før final release... kjedelig å bygge opp en figur som blir slettet når det er over Lenke til kommentar
Sounande Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Kjapt spørsmål. Prøver å finne downloadable kjølp av Aion, jeg finner jo selvfølgelig flere plasser. Jeg har tidligere brukt gamestop til en del ting, rett og slett fordi de bruker dollar og ikke euro. Spørsmålet er om det finnes en US versjon og en EU versjon, eller om du kan bruke cdkeyn på begge. Lurer akkurat på det samme. E tror det finnes en US og en Eu, men det e lurer på om det er lik som Guild Wars, der man kunne bytte for en viss antall ganger. Eneste tingen er at det er ganske dårlig forklart. Se om Gamestop sender rett versjon, eller at det går bra med valg av server, når OB starter. Kanskje alt som er nødvendig er å sette launcher på EU viss man skal spille på EU versjon Endret 6. september 2009 av Sounande Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 unable to connect to autorization server. noen andre som får dette enda? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 kom inn, men lagger noe jævelig. Går faktisk ikke ann å spille atm. Lenke til kommentar
Sounande Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 kom inn, men lagger noe jævelig. Går faktisk ikke ann å spille atm. Samme med meg, driver å teleporterer hele tiden... Nå har e da funnet ut at e har NA key, så nå må e kontakte support, men så kan ikke e logge meg inn på plaync fordi den er stengt. Får vendte senere for å sende inn den fine teksten min Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det meningen at når jeg klikker på Aion ikonet på desktopen, så skal all skrift som kommer i det følgende vinduet være kinesisk eller japansk eller hva det nå er? Legger ved et bilde. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 lenge leve gameguard... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 laget en char på castor. spiller dark side og nicket er Draci vist noen vil game. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har fått instalert spillet, men fikk desverre ikke tak i noen beta key. hadde satt veldig pris på om noen har en key til overs eller rett og slett bare er lei. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 E-mail fra CDON: "Vi sender denne e-posten for å informere deg om at vi dessverre har fått fler forhåndsbestillinger av din bestilte vare (Aion – The Tower of Eternity Collector’s Edition) enn hva vi har på vårt lager. På grunn av denne feilen blir vi nødt å slette din bestilling da vi ikke kan selge spillet til deg. Vi beklager virkelig dette og vi gjerne tilby deg en rabattkode for fri frakt som plaster på såret og samtidig tipse deg om at vi har den vanlige versjonen av Aion på vårt lager, hvis du ønsker den istedet." Bestilte for mange måneder siden. FANTASTISK lagerstyring og system de har... NOT! Hvor har dere andre bestilt? Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Haha, så typisk cdon.. De vil faktisk gi deg 29kr som plaster på såret??? (er vel det porto koster der?) Selv kjøpte jeg bare den vanlige fra gamezone, har hatt problemer med de før også, men så har jeg hatt kun dårlige erfaringer med alle steder jeg har kjøpt spill i norge (over nett).. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vet. Besvarte de med at før de gir kundene gratis frakt kan de heller brukene pengene på ett bedre ordresystem som faktisk selger det de har, og ikke selger det de ikke har. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som har peiling på hvor eg får tak i beta key? Har allerede lastet ned og er klar til å spille. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som har peiling på hvor eg får tak i beta key? Har allerede lastet ned og er klar til å spille. For.eks så bestiller du Aion på CDON.no og får en beta key. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som har peiling på hvor eg får tak i beta key? Har allerede lastet ned og er klar til å spille. http://downloads.cdon.com/index.phtml?coun...;dl_gameid=2519 Eller preorder spillet så får du også betakey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå