RB38 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hold dere borte fra NCSoft. Jeg ble trukket to beløp for samme spill fra dem 2x 49,99 euro. Jeg har prøvd å kontakte de men de gidder ikke svare. Det er også kjent fra mange andre forum hvor dette har skjedd mange ganger. Dette er ren svindel og mange har sendt in politi anmendelse. Jeg har også kontaktet Paypal og fått bekreftet hendelsen fra dem. Lenke til kommentar
Nakashuri Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Aion er en av de beste spillene sett fra PvP øyne, men(ett stort men ) du må grinde og grinde til du dør av kjedsomhet for å komme til de levelene du kan effektivt PvP på... tror ikke jeg har sett 400+vs400+ på andre MMOs før så PvP her er unikt. men for å ikke miste spillere drar NCsoft x2 exp weekends på, men ja de "sier" det vil bli fixa i neste patch, som har ingen dato >.< fordi som alle vet, Grind er ike veldig populært i vesten.. Perento er serveren for skandinaviske spillere (mest for de uten engelsk kunnskaper) men uansett, hvis du vil spille med nordmenn, svensker og dansker er Perento serveren å gå. Jeg spiller på Castor, Asmo siden og er i legion PewPew atm, men det er 100% englesk der. hvis du har gode engelsk kunnskaper vil du fort merke at average skill nivå er mye høyere på servere som Castor, Telemachus og Gorgos enn da Perento... Endret 14. april 2010 av Nakashuri Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Aion er en av de beste spillene sett fra PvP øyne, men(ett stort men ) du må grinde og grinde til du dør av kjedsomhet for å komme til de levelene du kan effektivt PvP på... tror ikke jeg har sett 400+vs400+ på andre MMOs før så PvP her er unikt. men for å ikke miste spillere drar NCsoft x2 exp weekends på, men ja de "sier" det vil bli fixa i neste patch, som har ingen dato >.< fordi som alle vet, Grind er ike veldig populært i vesten.. Perento er serveren for skandinaviske spillere (mest for de uten engelsk kunnskaper) men uansett, hvis du vil spille med nordmenn, svensker og dansker er Perento serveren å gå. Jeg spiller på Castor, Asmo siden og er i legion PewPew atm, men det er 100% englesk der. hvis du har gode engelsk kunnskaper vil du fort merke at average skill nivå er mye høyere på servere som Castor, Telemachus og Gorgos enn da Perento... Hahaha for en latterlig påstand. Dette er konklusjonen du har kommet til uten å ha spilt på Perento? Hvis du hadde giddet å lest litt rundt (for eksempel aionsource) så hadde du nok funnet ut at Spatalos og Perento har mest aktiv PvP del på Euro siden. Gorgos er jo rene rpg server..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er veldig forskjellig MMO-kultur i østen (korea) og vesten (oss). Merkelig nok digger de å sitte i timesvis på internettkafeer og grinde mobs istedet for å gjøre quests. Dette speiler seg i Aion der man plutselig bare går tom for quests og må grinde mobs noen levels før man kommer til riktig level for å gjøre mere quests igjen. Og da har de vært snille og "westernisert" spillet. Det er rare MMO-er med millioner av spillere der borte som knapt har noe til felles med WoW overhodet. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hvordan er Aion nå i forrhold til WoW? Jeg mener.. I wow har du egentli veldig mye forskjellig å gjøre.. Endgame raiding, Hc instancer, battlegroud, arena, achievements, professions osv osv.. lista er veldig lang.. Hva med Aion? Endret 18. mai 2010 av Manlulu Lenke til kommentar
Josso Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei Sitter og patcher Aion nå til 1.9. Lurer litt på å reaktivere for å ha noe å gjøre i helgen. Men jeg lurer egentlig på, hvordan er levlingen nå etter at patchen kom? er det samme helvetes kjedlige grindinga, eller føler du faktisk at det går litt raskere nå? har en lvl 41 glad på kahrun, som jeg gav opp da det gjekk for treigt å levle. håper på svar Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som spill Aion for tiden da? startet opp igjen nå etter å vært hacket for en stund tilbake å gav opp da. Men tenkte jeg skulle prøve meg igjen nå som 1.9 patchen kom. Spiller på Castor, noen andre som spiller der? Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Etter å ha spilt wow siden det kom ut har jeg veldig lyst til å prøve aion sammen med en kompis. None som har / kan fikse en trail account ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Nei, men det heter Trial. Trail betyr sti, eller lette motorsykler som bestiger vanskelige hindre. Trial betyr prøve, altså prøveversjon. Endret 13. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Bare vær klar over at ting ikke bare faller ned i henda dine i Aion slik som i WOW. I Aion må du bruke MYE tid i forhold til WOW. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som har erfaring med NCSoft support? Husker ikke passordet til Aion kontoen min, så får ikke endret det inne på master account. Sendte inn et skjema med serial til spillet osv. for to timer siden, men har ikke hørt noe fra dem(bortsett fra automatisk mail med ticket). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er latterlig at vi ikke har en mulighet til å resette passordet på samme måte som master accounten. Har ventet siden kl. 09:00 og har enda ikke fått noe svar fra support.. Selv Funcom har raskere og bedre support enn dette.. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 noen som kan invite meg til en trial eller? http://na.aiononline.com/referral/ er så lenge siden jeg prøvde det, så har lyst til å prøve det en gang til mvh Tim Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 noen som kan invite meg til en trial eller? http://na.aiononline.com/referral/ er så lenge siden jeg prøvde det, så har lyst til å prøve det en gang til mvh Tim Prøvde, men ser ut til at man må ha playable account for invite. Lenke til kommentar
Bjarnz Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://na.aiononline.com/board/notices/view?articleID=309&page= Så, server merges har slått til Aion også =/. Jeg spillte opp en sorcerer til 37. starta i beta og greier, var skikkelig gira. Så til slutt drepte all grindinga gameplayet for meg og jeg ser ikke for meg at jeg blir å spille det mer desverre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Server merging er jo bare en god ting, da blir det flere folk på få servere istedet for 10000 spredd ut over 100 servere. Lenke til kommentar
miklzor Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Servermerging betyr jo også at det blir ferre og ferre som spiller. En ond sirkel det der. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 servermerging bare positivt. flere å spille med på servera. det er jo tross alt fordi folk leaver at det blir servermerging. folk leaver ikke pga servermerging. så helt enig med Bytex. Lenke til kommentar
miklzor Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Formulerte meg ikke rett, men ja. Er enig i at det er positivt i starten, men det fører bare til at communityet sakte men sikkert blir mindre og mindre i lengden. Det er ikke alle som er gira på servermerge, og dette kan også føre til at de mister spillere. Men det er klart det er positivt med servermerging også, det blir som sagt mer liv på serverne som kan oppfattes som regelrett "daue". Lenke til kommentar
fgr Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 er det noen her som kan referre meg til AION? har spilt wow lenge og nå vil jeg sammenligne litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå