Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Virker som alle syns det ser lovende og flott ut helt til de runder lvl 20.

 

Så sant, så sant. Hele vennegjengen sluttet å spille rundt lvl 20, og da kan jeg ikke henge igjen. Det blir ikke det samme. Likte ikke spillet til å begynne med uansett.

 

Tilbake til Xenimus, lol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er kampene i Aion? Mener jeg leste noe om at hvis du for eksempel angriper en tiger-lignende ting så vil ikke noen andre tigere i nærheten angripe deg for å hjelpe tigeren du angrep, så du trenger aldri å slåss mot flere enn en skapning av gangen? Stemmer det?

Også så jeg en video der en fyr bare løp gjennom en av skapningene uten at den angrep han? Men det var helt i begynnelsen av spillet, det er vel ikke slik gjennom hele spillet?

 

Også en ting til; Kan man skaffe seg dyr som man har med seg? Nå tenker jeg ikke på tingene spiritmasteren kan lage, men for eksempel en tiger som man kan ha med seg. Mener å huske at jeg så at en kompis av meg som spilte wow fikk et dyr som han kunne ha med seg etter at han gjorde en quest.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

Jeg er nå kjempefornøyd med Aion jeg :)

Bare det at jeg levler med noen venner, så vi er alle lvl 22. Men nå er vi nesten tomme for quest delvis pga vi levler sammen, så får mindre EXP av å grinde (Drepe mobs i quests), det at collectionskillen vår suger, vi visste ikke at det var ganske viktig.

 

En negativ ting jeg syntes, det er det at man ikke kan ha fler enn 8 characters.

Lenke til kommentar

Starta for ca 3 uker nå er runder snart 30, og jeg ser det detter av mange spillere, flere av kompisene mine detter av fordi de er rett og slett blir for vant til easymode wow, elsker Aion, fordi de som blir igjen til slutt, vet du er dedikert, du MÅ grinde mobs, (repeat quest, hvor selve exp'n fra mobs er det som teller og ikke når questen er complete) og rett og slett hvor du bare dreper mobs i en time eller to i strekk, ja mange vil si at det er kjedelig, men welcome to Korean Mode, og jeg lar de ex-wow spillerne som kviner av at det er for lite quester osv bare falle av.

 

til Naiits, nei, du kan få "agro" eller emnity som det så fint heter i Aion av flere mobs samtidig, og hvis du løper igjennom "pre-emptive attack" mobs, dvs mobs som angriper deg først hvis du kommer innen en viss emnity range så får du "agro", og nei, man får ikke ta med seg tilfeldige dyr, ( spiritmaster har summon pets ), og de i wow som hadde pets var hunter/warlock? classes som pets var en stor del av.

 

til TommyTheGun, det at du Aion kræsjer når det er cutscenes er enter fordi du har for "dårlig" pc, speccs og etc, eller at nettet ditt er litt for svakt,(bruker du trådløst?) eller en kombinasjon av dette. dette er spekulering fra flere enn meg, hvis du leter litt i Aion forumene finner du sikkert noe om dette.

Lenke til kommentar

Slutt å lat som du er så jævla "elite" bare fordi du gidder å drepe samme mobben i 2 timer for XP. Det har vi kunnet gjøre i 20 år i japanske RPG-spill. Det er ikke akkurat en ny mekanikk. Bare at der går man i 5 sekunder mellom hver random-fight, så man nærmest blir tvunget til å slåss hele tiden og levele opp. Spill Pokemon i 2 timer så har du drept sikkert 500 mobs. Eller Final Fantasy 7 med sine utallige random grindekamper hver 10. meter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg har nok ikke for dårlig hardware til dette spillet. Tror heller at det er en Aion og Win7 64bit som ikker er så gode venner.... Men problemet forsvant, så hva det egentlig var bryr jeg meg ikke så mye om.

 

krasjer randomly hos meg også, mye, har win7 64bit og skulle vel ikke være noe galt med pcen, 4gig ram, amd 6000, ati4890.. :roll:

Lenke til kommentar
Slutt å lat som du er så jævla "elite" bare fordi du gidder å drepe samme mobben i 2 timer for XP. Det har vi kunnet gjøre i 20 år i japanske RPG-spill. Det er ikke akkurat en ny mekanikk. Bare at der går man i 5 sekunder mellom hver random-fight, så man nærmest blir tvunget til å slåss hele tiden og levele opp. Spill Pokemon i 2 timer så har du drept sikkert 500 mobs. Eller Final Fantasy 7 med sine utallige random grindekamper hver 10. meter.

 

regner med det er meg til sikter til, og jeg vil tro jeg brukte orde "dedikert", ganske så annen betydning enn elite, du kommer bare fram som et troll med en post som det der. er jeg plutselig elitist fordi jeg har en mening om at wow suger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...