Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja kvin eller ikke. Latterlig å se quest gir deg 15k exp når du vet det er 5-6 mobs. Og jeg spiller glad, samme chainen all over. Rinse and Repeat..

Hadde samme problemet selv.. spilte opp gladiatoren.. virka greit i starten, men fra 12 og oppover ble det mer og mer ensformig.. kom til 22-23 og bestemte meg for å pimpe den så det skulle bli mer interessant.. nå er den 25 med 6-7 blå items og ganske fresh.. men fortsatt drit kjedelig å spille.. bestemte meg egentlig for å gi opp spillet, men lagde en ranger for å teste... det viste seg å være noe heeeelt annet.. kan ikke skjønne jeg spiller samme spillet, for det var moro i forhold. er forøvrig blit 26 på notime i forhold til gladiatoren. :)

Lenke til kommentar
Søker norsk legion på Gorgos, elyos. Er en lvl 22 gladiator.

Dere er aktive og har mange medlemmer! :)

Er selv på Gorgos og trivest godt der, vet ikke om vi har så mange norske legions men du kan sende en tell Til Growl. Han er lederen i legionen Nox og det er et par norske der, selv om vi er en engelsk snakkende legion og alt av guild chat går på englesk. men dette er vel ikke noe problem ? :)

Vi er ikke en av de største, men jeg trivest der og det er mange hyggelige folk der. vi har nettop dinget lvl 3.

Lenke til kommentar
Søker norsk legion på Gorgos, elyos. Er en lvl 22 gladiator.

Dere er aktive og har mange medlemmer! :)

Er selv på Gorgos og trivest godt der, vet ikke om vi har så mange norske legions men du kan sende en tell Til Growl. Han er lederen i legionen Nox og det er et par norske der, selv om vi er en engelsk snakkende legion og alt av guild chat går på englesk. men dette er vel ikke noe problem ? :)

Vi er ikke en av de største, men jeg trivest der og det er mange hyggelige folk der. vi har nettop dinget lvl 3.

At legionen er engelsksnakkende er ikke noe problem, nei ;)

Jeg er interessert i å bli med! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...