MysticoN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ja.. angrer på at jeg ikke kjøpte CE. desidert verdt det, det er konstant penge mangel i dette spillet og ved CE sparer man 1mill. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 tja kvin eller ikke. Latterlig å se quest gir deg 15k exp når du vet det er 5-6 mobs. Og jeg spiller glad, samme chainen all over. Rinse and Repeat.. Hadde samme problemet selv.. spilte opp gladiatoren.. virka greit i starten, men fra 12 og oppover ble det mer og mer ensformig.. kom til 22-23 og bestemte meg for å pimpe den så det skulle bli mer interessant.. nå er den 25 med 6-7 blå items og ganske fresh.. men fortsatt drit kjedelig å spille.. bestemte meg egentlig for å gi opp spillet, men lagde en ranger for å teste... det viste seg å være noe heeeelt annet.. kan ikke skjønne jeg spiller samme spillet, for det var moro i forhold. er forøvrig blit 26 på notime i forhold til gladiatoren. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ja.. angrer på at jeg ikke kjøpte CE. desidert verdt det, det er konstant penge mangel i dette spillet og ved CE sparer man 1mill. Jeg kjøpte vanlig versjon av spillet fysisk til 400 så oppdaterte jeg digitalt til CD for 85 spenn ekstra. Tror dog denne dealen er over nå. Lenke til kommentar
thyraven666 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da gikk jeg lei av Aion med en lvl 38 Cleric. Beklageligvis ikke noe spennende innhold i dette spillet i det hele tatt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da gikk jeg lei av Aion med en lvl 38 Cleric. Beklageligvis ikke noe spennende innhold i dette spillet i det hele tatt. Har ikke spilt på min 31 Chanter på over en uke. Tror rett og slett slike typiske MMO's kommer til å dø ut om de ikke kommer på noe nytt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har kjøpt CE nå, og spillet ser lovende ut det. Er lvl 5 nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Virker som alle syns det ser lovende og flott ut helt til de runder lvl 20. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kjøpte spillet bare for å vente på Aoc expansion ;D Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 ja.. angrer på at jeg ikke kjøpte CE. desidert verdt det, det er konstant penge mangel i dette spillet og ved CE sparer man 1mill. hvordan sparer man en mill ved å ha CE? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er nesten et must å kjøpe nye vinger på lvl 30. de koster 1 mill, men CE gir ut et par vinger som er vel så bra, vist ikke bedre. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Om jeg ikke husker feil så er de midt mellom de vingene som koster 1 mill og de som koster ca 10 mill når det kommer til + flight time bonus. Endret 1. november 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Får ikke til å skrive i chatten. Enret den '' Toggle speech'' knappen til Insert. JEg ahr sikkert oversett noe Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det fremdeles mulig å oppgradere til CE digitalt? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Søker norsk legion på Gorgos, elyos. Er en lvl 22 gladiator. Dere er aktive og har mange medlemmer! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Får ikke til å bruke Frozen chock, da det sur til at jeg ikke har Ice chain 1. Hvordan får jeg den? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Søker norsk legion på Gorgos, elyos. Er en lvl 22 gladiator.Dere er aktive og har mange medlemmer! Er selv på Gorgos og trivest godt der, vet ikke om vi har så mange norske legions men du kan sende en tell Til Growl. Han er lederen i legionen Nox og det er et par norske der, selv om vi er en engelsk snakkende legion og alt av guild chat går på englesk. men dette er vel ikke noe problem ? Vi er ikke en av de største, men jeg trivest der og det er mange hyggelige folk der. vi har nettop dinget lvl 3. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Søker norsk legion på Gorgos, elyos. Er en lvl 22 gladiator.Dere er aktive og har mange medlemmer! Er selv på Gorgos og trivest godt der, vet ikke om vi har så mange norske legions men du kan sende en tell Til Growl. Han er lederen i legionen Nox og det er et par norske der, selv om vi er en engelsk snakkende legion og alt av guild chat går på englesk. men dette er vel ikke noe problem ? Vi er ikke en av de største, men jeg trivest der og det er mange hyggelige folk der. vi har nettop dinget lvl 3. At legionen er engelsksnakkende er ikke noe problem, nei Jeg er interessert i å bli med! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://www.cl0.net/Nox/?en Her kan du lese litt mer, bare sende meg en tell ingame vist du vil. Mysticon eller Draci er de jeg spiller med. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er legionen Asmodionsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå