Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Har HD4870x2, core i7 920@3,66GHz, 6 gb 1600MHz ram, etc.

Har ikke anelse hvorfor det krasjer! Har Windows 7 64-bit, så det kan jo kanskje være det, samt at jeg spilte på Gorgos. Ble så ufattelig lei av det, så jeg byttet til Kalil.

 

Edit: Har ikke kommet meg så langt som til lvl 10 ennå, så jeg vet ikke om jeg har samme problemet på Kalil. Aion krasjet når det ble ekstremt folksom.

 

tror neppe at server valget har noe med at du krasjer. spiller selv på Gorgos og har ingen problemer når jeg spiller på min stasjonære pc. Har også ingenting å utsette på Gorgos. Så ønsker deg velkommen tilbake :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Tex (Sorc)

Guild: Wrath

Server: Castor (EU-ENG)

Level for øyeblikket: 31

 

Kjempegøy, synes spillet er solid. Eneste jeg savner er muligheten til å endre utseende på UIen, den ser ikke all verdens fin ut i min mening (som alle andre UIer som er "standard" f, eks den originale WoW UIen er jo grim som svarte :p)

Lenke til kommentar

Ja då har eg fått spillt det litt mer, er nå øyeblikk lvl 26 med min Chanter. Må si at eg liker den klassen bare mer og mer. Genial til solo grinding, nesten ingen nede tid og dreper mobs ganske fort. Klarer og å soloe elites min lvl uten noe særlige problemer.

 

Har enda ikkje fått testet noe særligt pvp, bare tatt ett par folk som har brukt rift til den plassen eg quester på, men di legger som oftest på løp for det er en del Asmodians der hehe.

 

Har hatt 1 fight i arenaen til nå, det var når eg holdt på med en liten quest chain for at eg skulle få tilgang til The Abyss. Da var det en lvl 29 Templar som kom inn i arenen og startet å slå på meg. Var en lang og kjekk fight, men vant den til slutt :)

 

Spørs kor mye eg får spillt det nå i nærmeste fremtid, siden Borderlands kom ut i går. Lvl 17 der nå :)

Lenke til kommentar
Har HD4870x2, core i7 920@3,66GHz, 6 gb 1600MHz ram, etc.

Har ikke anelse hvorfor det krasjer! Har Windows 7 64-bit, så det kan jo kanskje være det, samt at jeg spilte på Gorgos. Ble så ufattelig lei av det, så jeg byttet til Kalil.

 

Edit: Har ikke kommet meg så langt som til lvl 10 ennå, så jeg vet ikke om jeg har samme problemet på Kalil. Aion krasjet når det ble ekstremt folksom.

 

tror neppe at server valget har noe med at du krasjer. spiller selv på Gorgos og har ingen problemer når jeg spiller på min stasjonære pc. Har også ingenting å utsette på Gorgos. Så ønsker deg velkommen tilbake :)

har samme problemet med at det krasjer når det blir folksomt, i en by f.eks, men hender ofte en stund etter at man har vært i en plass med mye folk også dratt videre..har windows 7 64bit og ati4890..litt skuffa over sånn ting som det her når det har vært på markede så lenge som det har i asia, samt at man ikke kan legge til venner som er offline, hva i alle er det slags tullball :s

Lenke til kommentar
Må jeg kjøpe et gamecard for å bruke de 30 tillhørende dagene med spillet? Tenkte bare å prøve dette, og om det er noe tess spilelr jeg dette mens jeg venterpå AOC expansion.

 

Det følger med 30 dager som alle andre store MMORPGs der ute. For å bruke disse 30 dagene skraper du kortet som ligger i coveret, skriver inn koden på kontosiden og spiller til du sovner. Når du står opp igjen fortsetter du. Slik kan du holde på i 30 dager, og du vil spare masse penger på sosiale aktiviteter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Må jeg kjøpe et gamecard for å bruke de 30 tillhørende dagene med spillet? Tenkte bare å prøve dette, og om det er noe tess spilelr jeg dette mens jeg venterpå AOC expansion.

 

Det følger med 30 dager som alle andre store MMORPGs der ute. For å bruke disse 30 dagene skraper du kortet som ligger i coveret, skriver inn koden på kontosiden og spiller til du sovner. Når du står opp igjen fortsetter du. Slik kan du holde på i 30 dager, og du vil spare masse penger på sosiale aktiviteter. Lykke til!

 

for ikke og snakke om den fine hvite fargen man får i huden og generell mangel på diverse vitaminer med fare for skjørbuk :p aion er litt gøy men stort sett er det er mmo raped av koreans...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...