Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Side: Asmodian

Toons: Kormakr (23 Sorc) Main

Linarian (16 Gladiator)

Server: Kuhran

Legion: huskasje no :p

 

Er dritartig. Kommer vel snart til the Abyss også nå. Første gangen man møter på en spiller fra den andre fraksjonen er rundt lvl 20+, da de kan hoppe inn i rifter og komme til den andre fraksjonens områder. Jeg har fått 4 til å angre på det! Mauahahah!

 

Gleder meg til Abyss noe insane :p D Man får XP fortere der enn noen andre plasser også, så folk skal holde seg i PvP regionene.

 

Add meh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt dette spillet og installert det, men jeg sliter litt med grafikken.

Bakken blir noen steder "hvit". Så langt så ser det ut som dette kun skjer i områder med vann. Jeg har oppdatert grafikkdrivere osv men får samme feil opp. Kan det være noe med instillingene? Kjører det på en laptop som er ok, spiller WoW osv på samme maskin uten grafikk bugs med ok fps.

 

Så langt liker jeg spillet, tester ut prest på Kuhran serveren :)

Lenke til kommentar

¤%#¤%# &

 

Etter at webdownloaden har gått i dass flere ganger og jeg har måtte redownloade hele skiten gang på gang... så gikk jeg på aion europe siden, logget inn og lastet ned hele torrent klienten så jeg har den på disk. Installerte den nettopp... og det var selvsagt North America versjon. Åssen i #%W#¤% får jeg installert europeisk versjon og hvor får jeg lastet den ned? Begynner å bli alvorlig drittlei. Ja, jeg har valgt europeisk versjon i NCLauncher men får ikke det valget før etter spillet er installert............................

Lenke til kommentar

I tilfelle noen spiller på samme server og faction:

 

Navn: Elrathos

Faction: Asmodian

Guild: Frostblitz (venneguild)

Vegg-til-vegg teppe: Nei.

 

Også var karen to bars unna fra å dinge 29. Blir en liten extratur gjennom NTC i morgen for å skvise ut all den exp'en før jeg ikke får lov til å traske innom igjen.

 

Btw, kan noen låne meg 1 mill Kinah til nye wings på level 30? Thanks.

Lenke til kommentar

Hei!:)

 

vurderer å kjøpe Aion, er litt lei WoW så trenger noe å spille. Har en kompis gjeng som spiller og de lurte på om jeg kunne gå for Cleric. Spilt MYE cleric i DnD verden, men er cleric det samme her i Aion?

 

Og hvordan er krava, har ikke uber data,men den funka med AoC, hvordan er Aion i forhold?:)

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
ja de sa det de kompisene mine også ,kjørte med bedre fps enn i WoW. Men det er bra:)

 

syns det virker veldig spennende:) får vel kjøpe det i morra.

 

Med moderne pc kan du nesten kjøre alle spill med høyere fps enn wow. Spillet er gammelt og er dårligt optimalisert for dagens maskiner.

Lenke til kommentar

Har HD4870x2, core i7 920@3,66GHz, 6 gb 1600MHz ram, etc.

Har ikke anelse hvorfor det krasjer! Har Windows 7 64-bit, så det kan jo kanskje være det, samt at jeg spilte på Gorgos. Ble så ufattelig lei av det, så jeg byttet til Kalil.

 

Edit: Har ikke kommet meg så langt som til lvl 10 ennå, så jeg vet ikke om jeg har samme problemet på Kalil. Aion krasjet når det ble ekstremt folksom.

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar

Nå er aion kjøpt og installert men hvor/hvordan legger jeg til paytime sånn at jeg får den mnd gratis? finner ikke helt frem på siden dems

 

edit: This is your unique game activation card. Detach card and scratch off covering on reverse to reveal your Aion serial code.

 

Hva faen til å gjøre? sitter her med to deler nå..

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...