Dundersalt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Kan dette spillet passe for en ex- wow'er (pre- tbc) som er lysten på noe nytt? Har prøvd Age of Conan, Warhammer online etc. Har ikke likt noen av de.. Er Aion virkelig bra, eller er det bare samma gamle greia om igjen? Vanskelig å si. Jeg har prøvd akkurat samme som deg (men tbc i tillegg) og jeg hatet dette spillet noe intenst. Synes rett og slett det var en meget billig ubrukelig wowkopi, med et irriterende asiatisk preg Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Har bare et enkelt spørsmål. Har dette spillet en veldig "anime" faktor? Jeg har fått intrykket gjennom mange filmer på tubern osv. Er ikke så glad i sånne figurer. Blir for japansk for min del Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det mulig å laste ned hele clienten? Så man slipper den håpløse download greia som føkker opp på slutten når man trenger det installert på flere pcer? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det mulig å laste ned hele clienten? Så man slipper den håpløse download greia som føkker opp på slutten når man trenger det installert på flere pcer? Steam Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Har bare et enkelt spørsmål. Har dette spillet en veldig "anime" faktor? Jeg har fått intrykket gjennom mange filmer på tubern osv. Er ikke så glad i sånne figurer. Blir for japansk for min del Det er det! En av grunnene til at jeg misslikte dette til tusen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eg "hater" anime, men har ikke merket noe av det i Aion. Spillet er kanskje en wow kopi, akkurat som wow har kopiert alt av andre MMO igjen. Nå er eg lvl 23 og begynner å bli drittlei egentlig, men så var eg drittlei av wow også. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det mulig å laste ned hele clienten? Så man slipper den håpløse download greia som føkker opp på slutten når man trenger det installert på flere pcer? Steam Kjøpte via cdon.no, og de linker bare til den exe filen som starter installeren. Hadde håpt at det gikk an å laste ned hele installasjonen slik man kan med de fleste andre spill. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Er det mulig å laste ned hele clienten? Så man slipper den håpløse download greia som føkker opp på slutten når man trenger det installert på flere pcer? Steam Kjøpte via cdon.no, og de linker bare til den exe filen som starter installeren. Hadde håpt at det gikk an å laste ned hele installasjonen slik man kan med de fleste andre spill. Det ligger helt sikkert en torrent ute. Det er jo ingen "regler" mot å laste ned spillet sålenge du allerede har kjøpt det. Kommer uansett ikke til å lenke til det her inne, men du finner det vel selv tenker jeg. EDIT: Jeg lurer fortsatt på hvilken server folket anbefaler til en som begynner å spille nå i dag. Om det er en spesiell server hvor norske eller nordiske folk spiller f.eks. Så slipper jeg å ende opp på "feil" server. Endret 7. oktober 2009 av SilentNET Lenke til kommentar
thyraven666 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er som mange andre, lei av Aion. har en lvl 36 Cleric, men for min del så har jeg fått nok av grindingen. og på lvl 40+ så må man regne med heftig grinding. og over ett døgn per level etterhvert Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fantastisk! Har installert spillet, patchet og nå logget inn.. Problemet mitt er at ALT er på koreansk der inne.. Alle menyer og alt. Enda jeg kjøpte EU utgaven av spillet, og har valgt engelsk språk i NCsoft Launcheren.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 merker jeg sliter med å intressere meg for spillet. bruker lengre og lengre tid på å bare stå i byen enn å gå å lvl. har aldri hatt det problemet med wow Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Stemmer utsagnet "Quece of Eternity" ennå eller har de fått opp noen flere servere? Endret 7. oktober 2009 av Waldemariel Lenke til kommentar
thyraven666 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stemmer utsagnet "Quece of Eternity" ennå eller har de fått opp noen flere servere? Stemmer på mange av serverne, på kveldstid på Spatalos, er det opp til 3 timer i kø Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kunne ikke stavet det mere galt egentlig.. Queues uttales "kjus". Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Har akkurat kjøpt dette spillet og lurer på om det er noen spesiell server det er smart og starte på? Finnes det noen form for guild i spillet som man kan henge seg på? Takker for svar:) JC Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Perento asmo :o Eller Kahrun elyos. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er jo komplett umulig å installere dette i W7 x64, selv når jeg kjører som admin så henger det på installeren, den får ikke engang begynt å kopiere filer. Angrer på at jeg ikke kjøpte cd/dvd versjonen..... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er jo komplett umulig å installere dette i W7 x64, selv når jeg kjører som admin så henger det på installeren, den får ikke engang begynt å kopiere filer. Angrer på at jeg ikke kjøpte cd/dvd versjonen..... Bare å smøre deg med tolmidighet. skal ta tid. Mange som har dette "problemet" Har selv w7 x64 og installerte det på både stasjonær og bærbar uten noe problem. Lenke til kommentar
Jon Skvadron Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bestemte meg for og teste spillet, lasta ned fra cdon. Så kom så vidt i gang i går. Havna på Perento og har lagt meg en Asmodian Chanter, er nå lvl 10. Skal bli kjekt å komme seg litt opp i lvls, så eg får testet litt mer ka spillet har å by på. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, det blir bedre og bedre desto høyere lvl. I starten er det litt "trasig" og treigt men det kommer seg så absolutt ettervært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå