Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kan dette spillet passe for en ex- wow'er (pre- tbc) som er lysten på noe nytt?

 

Har prøvd Age of Conan, Warhammer online etc. Har ikke likt noen av de..

 

Er Aion virkelig bra, eller er det bare samma gamle greia om igjen?

 

Vanskelig å si. Jeg har prøvd akkurat samme som deg (men tbc i tillegg) og jeg hatet dette spillet noe intenst. Synes rett og slett det var en meget billig ubrukelig wowkopi, med et irriterende asiatisk preg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å laste ned hele clienten? Så man slipper den håpløse download greia som føkker opp på slutten når man trenger det installert på flere pcer?

 

Steam ;)

Kjøpte via cdon.no, og de linker bare til den exe filen som starter installeren. Hadde håpt at det gikk an å laste ned hele installasjonen slik man kan med de fleste andre spill.

Lenke til kommentar
Er det mulig å laste ned hele clienten? Så man slipper den håpløse download greia som føkker opp på slutten når man trenger det installert på flere pcer?

 

Steam ;)

Kjøpte via cdon.no, og de linker bare til den exe filen som starter installeren. Hadde håpt at det gikk an å laste ned hele installasjonen slik man kan med de fleste andre spill.

 

Det ligger helt sikkert en torrent ute.

 

Det er jo ingen "regler" mot å laste ned spillet sålenge du allerede har kjøpt det. Kommer uansett ikke til å lenke til det her inne, men du finner det vel selv tenker jeg.

 

EDIT: Jeg lurer fortsatt på hvilken server folket anbefaler til en som begynner å spille nå i dag. Om det er en spesiell server hvor norske eller nordiske folk spiller f.eks. Så slipper jeg å ende opp på "feil" server.

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar
Er jo komplett umulig å installere dette i W7 x64, selv når jeg kjører som admin så henger det på installeren, den får ikke engang begynt å kopiere filer. Angrer på at jeg ikke kjøpte cd/dvd versjonen..... :roll:

Bare å smøre deg med tolmidighet. skal ta tid. Mange som har dette "problemet" 

 

 

Har selv w7 x64 og installerte det på både stasjonær og bærbar uten noe problem. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...