Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dukket vel opp en ny server i går eller forigårs, så de er vel klar over problemet. Og det er et problem. Når jeg skulle logge meg på for 2 dager siden, når jeg kjøpte spillet, var det over 2500 i kø på alle serverene, og ca. 2,5 timer venting. Når jeg logget på i går var det det samme. Og etter én time i kø kræsja klienten, og jeg måtte begynne på nytt. Dvs. jeg stakk over på den nye serveren, der kompisene mine IKKE er. Supert.

 

Jeg venter ikke 2-3 timer på å spille. Jeg er hjemme fra jobb rundt 7-8-9, og å måtte vente til nærmere 11-12 på kvelden for å komme i gang skjer ikke. Jeg vil gjerne spille Aion, men jeg MÅ ikke.

 

At folk ikke får logget på er et dårlig utgangspunkt for å få et MMO til å fungere. Se på AoC og WAR. MMO-utviklere har ÉN sjans til å få basics til å funke, ellers er folk vekk og i gang med neste MMO (eller tilbake i WOW). Dette er ikke nytt.

 

Heldigvis kan jeg, som sluttbruker, stille så urealistiske krav til utviklere jeg bare gidder, det er tross alt mitt valg og mitt valg alene om jeg gidder å støtte dem økonomisk eller ikke. De har ut de 30 dagene mine til å finne ut av det. (Spillet har vært ute et år, fint lite bør være nytt for dem nå) Dersom det blir mindre kø enn det er nå er det fordi folk som meg har bedre ting å finne på enn å ha Aion-loginen liggende minimert i kømodus, med bakgrunnsmusikken i gang (kan man bli kvitt den under køen? Kunne tenkt meg å hatt andre lyder/musikk i de timene jeg venter)

Lenke til kommentar
Dukket vel opp en ny server i går eller forigårs, så de er vel klar over problemet. Og det er et problem. Når jeg skulle logge meg på for 2 dager siden, når jeg kjøpte spillet, var det over 2500 i kø på alle serverene, og ca. 2,5 timer venting. Når jeg logget på i går var det det samme. Og etter én time i kø kræsja klienten, og jeg måtte begynne på nytt. Dvs. jeg stakk over på den nye serveren, der kompisene mine IKKE er. Supert.

 

Jeg venter ikke 2-3 timer på å spille. Jeg er hjemme fra jobb rundt 7-8-9, og å måtte vente til nærmere 11-12 på kvelden for å komme i gang skjer ikke. Jeg vil gjerne spille Aion, men jeg MÅ ikke.

 

At folk ikke får logget på er et dårlig utgangspunkt for å få et MMO til å fungere. Se på AoC og WAR. MMO-utviklere har ÉN sjans til å få basics til å funke, ellers er folk vekk og i gang med neste MMO (eller tilbake i WOW). Dette er ikke nytt.

 

Heldigvis kan jeg, som sluttbruker, stille så urealistiske krav til utviklere jeg bare gidder, det er tross alt mitt valg og mitt valg alene om jeg gidder å støtte dem økonomisk eller ikke. De har ut de 30 dagene mine til å finne ut av det. (Spillet har vært ute et år, fint lite bør være nytt for dem nå) Dersom det blir mindre kø enn det er nå er det fordi folk som meg har bedre ting å finne på enn å ha Aion-loginen liggende minimert i kømodus, med bakgrunnsmusikken i gang (kan man bli kvitt den under køen? Kunne tenkt meg å hatt andre lyder/musikk i de timene jeg venter)

 

ja.. Se på AoC og WAR. hadde ALT for mange servers ved release.... husker selv at det ikke fantest balanse over hode i pvp i warhammer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner på at innleggene skal holdes i en saklig og høflig tone, slik som beskrevet i retningslinjene. Nok en gang er innlegg som fokuserte på person i stedet for sak fjernet fra tråden, samt kommentarer rundt disse innleggene. Herfra forventer jeg at det diskuteres saklig av samtlige deltakere.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Ang serverer og ventetid:

Stort sett alle MMO som har blitt gitt ut har hatt (alt)formange servere ved release.

Døde serverer, lang tid før merge med andre serverer, community blir øydelagt etc. Eg vil mykje heller ha litt ventetid i dei første vekene før dei får nye serverer på plass, enn å risikere å sitte på ein død server. Det har eg testa på I WAR, nei takk.

 

Men Crafts! Korleis står det til der?

Eg går for 99 Alchemy i kveld, har laga litt nyttige potions (mana, er SM), nydelige våpen som eg critta er bedre enn noko eg har funnet, og eg har tent ein god del på å selge det.

 

Har laga litt critta Noble Ruko xxxxxx som og er meget bra, lvl 13 btw. (lvl 30-50 Tailoring)

Og Cooking lvl 60, har laga litt nyttige ting til meg sjølv men ikkje solgt noko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...