Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Nytter ikke å skrike ut? Neivel? Du vet tydeligvis ikke hva all sytinga om goldfarmers i FF XI førte til du? Jo, de ansatte en gruppe på 5-10 personer i 100% stillinger som KUN bannet goldfarmers.

 

FF XI har en spillerbase på rundt 500000, og rundt 10000 goldfarmers/kontoer blei banna hver eneste måned (120000 i året, noe som er ganske mye med en spillerbase på 500000) samt enorme mengder in game money fjernet. Merket STOR forskjell in game etter noen måneder etter at dette tiltaket blei iverksatt. Så jo, syting nytter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytter ikke å skrike ut? Neivel? Du vet tydeligvis ikke hva all sytinga om goldfarmers i FF XI førte til du? Jo, de ansatte en gruppe på 5-10 personer i 100% stillinger som KUN bannet goldfarmers.

 

FF XI har en spillerbase på rundt 500000, og rundt 10000 goldfarmers/kontoer blei banna hver eneste måned (120000 i året, noe som er ganske mye med en spillerbase på 500000) samt enorme mengder in game money fjernet. Merket STOR forskjell in game etter noen måneder etter at dette tiltaket blei iverksatt. Så jo, syting nytter.

Nytter ihvertfall ikke å skrike ut her, da får du ta det mot utviklerne som du selv sier.

Lenke til kommentar
Nytter ikke å skrike ut? Neivel? Du vet tydeligvis ikke hva all sytinga om goldfarmers i FF XI førte til du? Jo, de ansatte en gruppe på 5-10 personer i 100% stillinger som KUN bannet goldfarmers.

 

FF XI har en spillerbase på rundt 500000, og rundt 10000 goldfarmers/kontoer blei banna hver eneste måned (120000 i året, noe som er ganske mye med en spillerbase på 500000) samt enorme mengder in game money fjernet. Merket STOR forskjell in game etter noen måneder etter at dette tiltaket blei iverksatt. Så jo, syting nytter.

Nytter ihvertfall ikke å skrike ut her, da får du ta det mot utviklerne som du selv sier.

 

Ja, selvfølgelig, men dette er ett diskusjonsfora hvor mennesker deler meninger og da er det normalt å ytre disse selv om det ikke har noen direkte nytte for saken direkte.

 

Skulle man tenkt direkte nytte av alt man skrev her ville dette forumet vært rimelig tomt.

Lenke til kommentar

And now to something completely different!

 

Rart hvordan anmeldelsene lar vente på seg. Jeg har allerede gjort meg opp en mening, men likevel interessant å se hva som blir skrevet :thumbup:

 

Vet det ikke er lett å anmelde online spill. Vi husker alle sekser terningene som ble slengt overalt dagen etter AoC ble sluppet. Så feil kan man ta :blush:

 

Noen som har funnet noen anmeldelser noen plass som er verdt å se på?

Lenke til kommentar
And now to something completely different!

 

Rart hvordan anmeldelsene lar vente på seg. Jeg har allerede gjort meg opp en mening, men likevel interessant å se hva som blir skrevet :thumbup:

 

Vet det ikke er lett å anmelde online spill. Vi husker alle sekser terningene som ble slengt overalt dagen etter AoC ble sluppet. Så feil kan man ta :blush:

 

Noen som har funnet noen anmeldelser noen plass som er verdt å se på?

 

http://www.dagbladet.no/2009/09/30/kultur/...l/aion/8355905/

Lenke til kommentar

Det er ikke en anmeldelse heller:

 

"Dette er ikke en anmeldelse av spillet. Vi venter med å avgi endelig dom over «Aion» til det har gått litt tid, slik at spillet kan finne sin form med en normal spillermasse på åpne servere.

 

I mellomtiden serverer vi i stedet et førsteinntrykk av spillet etter en ukes tid med spilling på de åpne serverne, og lengre spilling i betautgaven i forkant av lanseringen. Anmeldelse vil vi komme tilbake til på et senere tidspunkt."

Lenke til kommentar
Ja sikkert nok, slik som det er på WoW osv.

 

Jaja, da ble det ikke Aion på meg.

 

 

Way not?

Samma shiten heter time card her siden det adder tid til kotnoen din.

 

Du går i butikken la oss si gamer.no graber med deg et aion time card la oss si 100kr for en månede kjøper det. Kommer hjem loger deg inn på account manager og adder keyen som står på nøklen og du kan spille en månede.

 

Er ikke det sånn Wow game card funker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Flere innlegg som fokuserte på person i stedet for sak er fjernet fra tråden, samt kommentarer og annen OT knyttet til disse innleggene.

 

 

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Ja sikkert nok, slik som det er på WoW osv.

 

Jaja, da ble det ikke Aion på meg.

 

 

Way not?

Samma shiten heter time card her siden det adder tid til kotnoen din.

 

Du går i butikken la oss si gamer.no graber med deg et aion time card la oss si 100kr for en månede kjøper det. Kommer hjem loger deg inn på account manager og adder keyen som står på nøklen og du kan spille en månede.

 

Er ikke det sånn Wow game card funker?

Det er slikt gamecard funker jo. Det eneste problem for meg er at det er steindyrt i lengden, og jeg har ikke mye penger.

Lenke til kommentar
Ja sikkert nok, slik som det er på WoW osv.

 

Jaja, da ble det ikke Aion på meg.

 

 

Way not?

Samma shiten heter time card her siden det adder tid til kotnoen din.

 

Du går i butikken la oss si gamer.no graber med deg et aion time card la oss si 100kr for en månede kjøper det. Kommer hjem loger deg inn på account manager og adder keyen som står på nøklen og du kan spille en månede.

 

Er ikke det sånn Wow game card funker?

Det er slikt gamecard funker jo. Det eneste problem for meg er at det er steindyrt i lengden, og jeg har ikke mye penger.

 

Da bare payer du normalt for måneden da eller 3måneder eller et år for den sakens skyld. Trenger ikke bruke cards, er helt opp til deg.

Lenke til kommentar

Dette synes jeg var noe dritt. Har spilt wow, har spilt aoc til lvl 50 warhammer til lvl 30. Men dette spillet tror jeg ikke jeg gidder stort lengre enn lvl 5-10.

 

- Det er så likt wow at det er kvalmt

- Asiatisk preg

- ok grafikk, men ikke kul grafikk

 

Likte det ikke i det heletatt og om lovlig vil jeg forsøke selge til en fortapt sjel... For den 500lappen det totalt kostet hadde jeg fått mer glede av å tørke meg i ræva med.

Lenke til kommentar
Jammen ta dere sammen a'

Grunnen til at serverne er slik som dette er jo fordi de har fått _mye_ mer spillere enn de hadde trodd, det har de selv sagt.

Er enig i at kø er kjedelig, men det er nonetheless en god ting, kanskje Aion ikke dør med èn gang..

 

hehe, lurer på hvordan disse spillerne fikk tak i AION da, siden plutselig så mange "enn de hadde trodd" begynte å spille AION. Det jeg mener er at, man kunne ha sett hvor mange som hadde spilt i Closed beta, Open beta, hvor mange som hadde forhåndsbestilt AION og på bakgrunn av dette = forvented brukermasse. Når du tenker slik, er det så vanskelig å sette opp servere at alle får plass ? Det er ikke slik at alle disse ekstra spillerne joinet i 25 sep. Med andre ord, det er Deres feil at det er kø. I tillegg til AION har nå vært ute ganske lenge i Asia, også har NCSOFT erfaring med guildwars, de er ikke amatører på online spill. Kan hende at AION dør ganske fort, siden man blir fort lei av å vente 2t hver dag for å spille det.

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...