Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart køene kommer til å forsvinne, men det må vel være lov å utrykke sin misnøye alikevel. Det er ingen som sier det er et drittspill, eller at de ikke kommer til å spille, så ta det helt med ro.

 

Jeg utryker da bare min mening om whiners, må vel være lov å utrykke sin misnøye alikevel. Og jeg håper jo på at whiners kommer til å ikke spille for da slipper jeg dem jo så jeg kan ikke ta det med ro :)

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Noen som anbefaler å kjøpe Aion? :)

Spillet er meget mainstream og bringer ikke så veldig mye nytt i forhold til alle andre MMOs som har kommet siste årene.

De har greid å holde oppe min interesse så langt men sitter ikke med noen wow (mener ikke world of warcraft!) følelse. Har nok blitt en smule mer kresen med årene. :p

Lenke til kommentar

Joda, vi kan vel ikke nekte på det.

Men hvis jeg skal sette fingeren på noe, så er det systemet med at du kommer til live der du har satt Return-spellen din når du dør. - Det er noe _piss. Herregud.

Og ellers syns jeg allerede på lvl 18 at det begynner å bli noenlunde grindcore-spill. Kunne tenkt meg at quests var litt mer i fokus, slik som, vel, som i WoW, der quest er uten tvil en raskeste måten å levle på. Mens i Aion får du 12 500 xp for et quest på lvl 18(gjennomsnittlig), mens man får 3 500xp for å drepe noe. Så questene er jo strengt tatt bare for å ha noe å spesifikt å drepe.

 

Ellers digger jeg chanter, finner det UTROLIG underholdende at jeg kan soloe black-claw-elitene. :3

Lenke til kommentar
huff i dag fikk jeg første gold spameren og fant en som brukte bot, men finner ingen steder hvordan jeg raporterer dette!!

Fikk 3 spams i går.

Så minst en boter også.

Jeg og kompis prøvde å kite han bort til en elite creep i Salintus Desert så han skulle daue, men uheldigvis kom han tilbake og fikk avverget det i tide. :<

 

Ser du en bot så taunt/kite creepen hans bort til noen vanskeligere eller flere mobs. Det ser ut som de setter boten sin der det spawner en creep i gangen så de får regenerert liv etc. mellom kampene.

Lenke til kommentar
huff i dag fikk jeg første gold spameren og fant en som brukte bot, men finner ingen steder hvordan jeg raporterer dette!!

Fikk 3 spams i går.

Så minst en boter også.

Jeg og kompis prøvde å kite han bort til en elite creep i Salintus Desert så han skulle daue, men uheldigvis kom han tilbake og fikk avverget det i tide. :<

 

Ser du en bot så taunt/kite creepen hans bort til noen vanskeligere eller flere mobs. Det ser ut som de setter boten sin der det spawner en creep i gangen så de får regenerert liv etc. mellom kampene.

han står å farmer på en stein...står bare å hopper hvert 5 sekund og reagerer ikke på noen ting. til og med prøvd å snakke mange ganger til han

Lenke til kommentar
huff i dag fikk jeg første gold spameren og fant en som brukte bot, men finner ingen steder hvordan jeg raporterer dette!!

Har selv fått en konto bannet (tror jeg da), fant en player uten tittel, guild og som ikke svarte på tells eller noe annet. Han farmet de samme 5-6 mobsan i (vertfall) 2 dager men samme rutine. sitte samme plass osv. Sprang etter han og angreip mobsan han tok for å stjele loot/xp. var en fin måte å få items og xp på siden jeg var et par levels høyere og nesten ikke noe nede tid. holdt vel på med det i 30-45 min, det seg selv sier meg at det ikke er en vanlig spiller. for da hadde han nokk helt sikkert reagert på det jeg gjorde. 

 

 

Etter jeg hadde snakket med en GM var han plutselig borte og har ikke sett han ingame siden, dette er no et par dager siden. slikt gleder meg :)

 

Om det var en gold farmer, eller en person som hadde kjøpt PL vet jeg ikke, men det spiller ikke noen rolle.

Lenke til kommentar

Spillet er jo hovedsaklig koreansk, og det synes i mekanikken. Stort sett alle eksklusive koreanske/asiatiske MMO'r er grindefester uten like. De elsker sånt der borte. Å bare levele opp karakterer helt uten komplikasjoner annet enn masse fighting.

Andre grindespill blir også millionselgere på den siden av kloden, f.eks. de utrolig repetitive Dynasty Warriors-spillene som er stort sett bare slakting av horder av fiender som står rundt og venter uten noe AI.

 

NCSoft har visst prøvd å "vestenifisere" spillet litt for oss kresne europeere og amerikanere, men mye skinner gjennom fordet.

De største JRPG'ene er jo også veldig basert på mest mulig grinding for å nå riktige levels til nye områder, med random battles annahvert sekund (f.eks. Final Fantasy VII). Bruker man ikke mye tid på monstergrinding i Lost Odyssey og rusher avgårde blir man lett slakta i neste region.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis kom over en tydeligvis svensk boter som heter Weaver (så han forsåvidt i går også).

Han angriper alt som kommer nært så vi enkelt og greit lokker han og mobben hans opp på toppen av et fjell og fikk han til å gå utenfor et bunnløst stup. "Weaver has died" :!:

Jeg holdt følge med navnet hans ved å søke det opp og etter en halvtimes tid er han ikke ingame lenger. :!:

Lenke til kommentar

AION er kjedelig på lav lvl, uten tvil. ALle som kommer med andre meninger om dette, kan nesten ta seg en bolle. fra lvl 0 til 15 har jeg nå så langt bare slaktet mobs, og gjort "gå dit drep" eller "gå dit prat med han--gå dit prat med han andre--gå dit prat med han andre igjenn--ferdig" quester. Skal la være å nevne all den tiden jeg har sått i server queue. Lyset i tunellen er Abyss. Det gleder jeg meg til faktisk, world-pvp.

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
JRPG er dårlige. De er like helegjengen, og gir ingenting nytt. Bare grind grind grind.

 

Denne ser helt prikklikt 2Moons og mangen andre gratis MMORPGer der ute.

 

Feil. Forskjellen mellom Aion og diverse andre gratis japMMORPG's der ute, er at dette spillet faktisk har et stort budsjett.

 

Jeg håper nesten spillet beholder grinde-elementer. Jeg digger xp-grinding, vet ikke hvorfor. Hater PvP og questing er kjedelig. Grinding for xp og rare items er konge! :)

 

 

stakkars deg som hater PVP, og spiller AION :fun:

 

LEAVE FARMERS ALONE!

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Goldfarmers kan brenne så lenge de jukser. Skaffer de pengene in game legitimt og selger de videre for ekte penger bryr det meg ikke stort (utenom at de som kjøper er noen tapere som burde finne seg ett spill de har tid og tolmodighet til å spille).

 

Jeg har både lurt goldfarmers og fått de banna så det synger etter i andre store MMORPGs. DET fryder meg. Ingen ting er som en hissig kineser som skriver dårlig engelsk og kjefter på deg :D "CIO NI MA" er vel velkjent for mange med samme erfaringer? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...