Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor betale for ett spill, som man ikke kan spille om man ikke logger inn tidlig på morgenen for så å sette opp en AFK Store til du er hjemme på ettermiddagen/kvelden. Blir litt dumt.

 

Tror ikke dette virker lenger.

 

For de fleste med litt innsikt i hvordan en klokke virker burde ikke ha noe problem med køen. Er jo bare å planlegge litt lenger enn fem minutter.

 

200/2000!

Lenke til kommentar

Man forventer jo ikke å måtte planlegge 3 timer fremover i tid for å få spille et spill man akkurat har kjøpt.

 

Klart folk er forbannet. Men hadde de sluppet alt for mange inn samtidig, ville det blitt uspillbart pga lag uansett.

Bare se på WoW samme dagen eller dagen etter en ny expansion. Nesten uspillbart og lagspikes på flere sekunder.

Lenke til kommentar

Det er ikke tåpelig. AoC hadde ingen kø og da var det snakk om minst like stor spillermasse som i Aion nå hvis ikke større. Men selvfølgelig: vi er alle forskjellige. Er du villig til å betale for ei slik køløsning er det fritt frem. Personlig spiller jeg andre MMORPG som er like bra uten kø enn så lenge. Forandring fryder dog, så Aion blir det ettervært når køen er borte :)

Lenke til kommentar
Jo men man VET JO at det er kø. Å sitte på ræva å si "man forventer ikke 3t kø på et spill man akkurat har kjøpt" er bare tåpelig.

 

For de som husker lanuch af Haomarush er ikke dette ingenting i forhold.

 

Vel, når man vanligvis kjøper spill skal man FORVENTE å stille seg i kø for å i det heletatt å spille? Vet ikke helt hvilken verden du kommer ifra...

 

Når man har jobb/skole om morgenen, sosialt liv/kjæreste/barn om ettermiddagen. Har man bare anlening til å spille om kvelden. Jeg vet ikke hvordan du har det men vanlige mennesker rekker ikke å spille da når det er 3 timer med kø......

Lenke til kommentar
kø er en ting, men å ikke kunne stille seg i køen en gang, det liker jeg ikke. Må si at dette starter å irritere meg noe jævlig. Skal på jobb om 3timer. hadde håpet på å få spill litt før den tid men det er tvilsomt no.

 

du må berre spam klikke på serveren til du blir satt i kø

Lenke til kommentar
Jo men man VET JO at det er kø. Å sitte på ræva å si "man forventer ikke 3t kø på et spill man akkurat har kjøpt" er bare tåpelig.

 

For de som husker lanuch af Haomarush er ikke dette ingenting i forhold.

 

Haomarush var en server, selfølgelig skal man ikke forvente kø ved et nytt spill, ytterst få mmorpg har slike store problemer som dette her ved launch.

Lenke til kommentar

Folk kommer alltid til å grine for alt mulig. For min del så har jeg spilt såpass mange MMO's at jeg er fullt klar over at det vil være en del ventetid for å komme inn i de første dagene/ukene. :) Var forberedt på dette, så derfor bryr det meg pent lite. Jeg kan se at noen kan bli brydd hvis de har et enormt behov for å komme til maks level først.

Lenke til kommentar
Folk kommer alltid til å grine for alt mulig. For min del så har jeg spilt såpass mange MMO's at jeg er fullt klar over at det vil være en del ventetid for å komme inn i de første dagene/ukene. :) Var forberedt på dette, så derfor bryr det meg pent lite. Jeg kan se at noen kan bli brydd hvis de har et enormt behov for å komme til maks level først.

 

Kommer ikke på noen mmorpg som hadde svære køer på alle servere i starten av horizon, daoc, eq2, vanguard, aoc, warhammer osv. Klart det alltid er litt mer pes i starten, men det er for dårlig at alle servere har kø midt på dagen uansett, det er et nytt fenomen. Og jeg synes ikke man skal hakke på folk selv om de klager på køene.

 

Jeg har også spilt såpass mange mmorpg's at jeg vet at slike kø problemer ikke er vanlig for et nytt mmorpg.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

folk som kalger over kø kan bare gå tilbake til wow.

 

Køing er bare noe som kommer til å vare i noen uker. Folk quiter og bytter servere så køing er bare noe som er nå. I korea å kina er det så å si ikke kø i det hele tatt. Og det er flere EU servere på vei så ta det med ro folkens, er ingen som tvinger dere til å sitte i kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...