Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey oh!

 

Bestemte meg akkurat for å kjøpe Aion, og holder på å laste det ned as we speak.

Så. Jeg har spilt WoW siden beta, og jeg lurer på om dette kan sammenlignes på noen måte? Samme spillemåte, community osv?

 

Også er jeg da naturligvis ganske usikker på hvaslags klasse jeg skal spille, har hittil landet på Mage, men er ikke heeelt 100% sikker enda, så hvis noen har noen gode grunner til ikke p velge mage eller til å velge en annen klasse, hyl ut. Priest er vel egentlig det eneste jeg virkelig ikke har lyst til å spille.

 

:)

Lenke til kommentar
Er http://eu.aiononline.com/ den offisielle sien til Aion europa? Er siden nede eller er det hos meg feilen ligger?

 

Har tenkt til å kjøpe spillet innen et par dager, hvor er det beste stedet å kjøpe det hvor man kan laste ned spillet?

 

og btw, noen steder man kan laste ned clienten uten å kjøpe spillet?

Det kan hende at klienten fremdeles ligger ute paa fileplanet.com. STEAM, direct2drive.com og eu.ncsoft.com er alle greie plasser aa kj0pe spillet. :p Tror NCSoft sin egen butikk er det som vil vaere mest "rett paa sak" da...

 

Det er mye trafikk paa NCSoft sine sider pga at spillet nettopp er startet opp, saa den kan ofte vaere litt treig. Akkurat naa har de maintenance, men siden burde nok vaere oppe om en time eller to. :)

 

Edit: Ikke noe pa spillverkets framside om Aion selv om det er en av aarets st0rste utgivelser? =/

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar
Greit nok med at du får gratis vinger på lvl 10, men det betyr IKKE at du får "flying mount" som i WoW. Du kan ikke fly opp i lufta, bare glidefly i korte perioder. De ville ikke at folk skulle skille seg helt fra bakken, derfor er man mer eller mindre grounded selv med vinger.

Med untak av soner hvor der er mye aether. Der kan man fly. :p

Lenke til kommentar
Du kan ikke fly opp i lufta, bare glidefly i korte perioder

 

Du KAN fly opp i lufta. Default hotkey "PageUp" også default hotkey "R" for å fly RETT OPP! Det er derimot på en timer, så pass på. Du kan tilogmed ha combat mid-air.

 

Jeg synes det er positivt at det er begrenset.

 

Jeg synes ikke det er positivt at jeg ikke får queuet til å logge på serveren:

 

"You cannot connect to the server, there are too many users right now!".

Lenke til kommentar

Åh fy søren, 2t ventetid på Perento.

 

 

Brb, henge meg selv.

 

 

EDIT ADD: @Vargan: Ha serveren din øverst og hold inne Enter. Akkurat som på L2 når servere er full, man kommer seg inn i løpet av noen sekunder. :) Hadde samme problemet på Perento men kom meg inn.

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

synnest spille var sykt bra, har berre spillt betaen til nå(pre-ordra) og gadd ikkje å lvle mer en til lvl 13(gidd ikke å spille på NA). spillet virket overaskende bra. var veldig imponert av hvordan en kunne lage personer i spillet, noe som var veldig likt med AoC. man kan lage sitt egent fjes og kroppsform, barre mye mer detaljer her enn hos AoC. synst også combat systemet var ganske bra med tanken på opppbyggingen av dei fett combosane, og mann kan til og me slåst i luften. noe aent som var bra er at man bygger opp en bar med en slags "energi" som man kan bruke til comboa som gjør høy dmg, en kan bygge den opp 4 lvl. man bygger den opp baren med å drepe monster, og disse comboane ser rå ut! etter kvert som man bygger opp gløder personen på forselige måter noe. elles har jeg ikkje komt så lang i storylinen men virka bra, med tanke på at kan ka spille i gammle minner som man har glemt, og ikkje berre se film av de

 

trur de eneste plassene man ikkje kan fly er i byer og start plassen

 

har et spm btw hva er den uoffisiele norske serveren på aion :p hadde vert kjekt å spillt på en server med mange norske

Endret av Zaber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...