Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Køene er tragiske.. men bedre idag enn det var igår. Akkurat nå er det 2 timer lang kø på serveren min. Samme tid igår var det fanken meg 5 timer.

 

Det som irriterer meg mest med dette er at jeg ikke har fått spilt siden prelaunch som jeg og alle andre ble lovet. Først idag fikk jeg spilt, og da fikk jeg heller ikke de navna jeg ville ha fordi jeg ikke fikk spilt siden prelaunch.Håper faen meg vi får no kompensasjon for dette.

 

Forhåndsbestilte kun for og holde av navn og for og levle unna startområdene før det blir stappa. Men det gikk jo ikke på grunn av køene...

Lenke til kommentar

Kjøpte dette spillet gjennom Steam. Fikk en versjon som ser ut til å være [North America] samt at alt inne i spillet står på noe som virker som koreansk!

 

Noen andre som har erfart dette gjennom Steam? Står jaggu meg at det der EU versjonen jeg har kjøpt. Prøver å laste ned en annen versjon gjennom NCSoft Launcher på nesten 7GB for å se om denne funker bedre.

 

Irriterende uansett !!

Lenke til kommentar
Kjøpte dette spillet gjennom Steam. Fikk en versjon som ser ut til å være [North America] samt at alt inne i spillet står på noe som virker som koreansk!

 

Noen andre som har erfart dette gjennom Steam? Står jaggu meg at det der EU versjonen jeg har kjøpt. Prøver å laste ned en annen versjon gjennom NCSoft Launcher på nesten 7GB for å se om denne funker bedre.

 

Irriterende uansett !!

Du har fått rett CD-key, men feil klient, skjedde med meg òg.

Jeg lastet bare ned klientet fra NCSoft sin account-side, står noe slikt som "get PC-client now".

Lenke til kommentar
Vil det være nok pve stuff for en som ikke er særlig glad i pvp? Jeg er redd det ikke er verdt pengene som en pve spiller. Eller bør jeg sjekke mine kilder?

 

Lurer litt på det samme.Har begynt å spille litt og så lang må jeg si det er svært pent å se på så lenge ting er statisk,men jeg er ikke like glad i hvordan ting beveger seg, ser litt Donald'aktig ut for meg.

Kunne også ønsket meg et bedre kart.

Køene er så langt uakseptable,alt over minuttet er for mye for meg,men det er jo veldig tidlig så dette vil helt sikkert rette seg.

 

Får gi det et par uker før jeg oppsumerer litt for meg selv.Har bare et par lvl 9 så langt.

 

**Null kø i dag**

Endret av jon_gunnar
Lenke til kommentar

Noen flere som spiller på Perento? Kjøpte spillet i går og er vel level 7 tror jeg? :D Gleder meg til 10 for å bli Daeva. :lol:

 

Skal visstnok være Perento som har flest folk fra Skandinavia, samt Norge. Joiner en Norsk klan i morgen (noen folk fra Gamer.no).

 

EDIT ADD: Faens kø :( lol

 

 

EDIT ADD2: Heter "Rioteer".

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Så fantastisk dette spillet er, vi får trent opp tålmodigheten vår ved å vente 5 timer i kø for å komme inn i spillet, og lommeboken blir litt lettere i lommen etter den usympatiske betalingsmetoden for å i det heletatt komme borti spillet på.

Nå er spillet og hjemmesiden til Aion nede, sikkert etter det (ikke helt uventa) enorme presset etter rekordmange preorders.

 

NCSoft har skutt seg selv i foten med dette tullet her.

 

Hva er best healer? Vil gjerne være en healer med eventuell range dps.

Cleric og Chanter er best til å heale, eller de ensete som kan det der begge klasser har noen ranged skills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...