Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er køene så ille som det later til? Regner ikke med det blir noe bedre i morgen ved offisiell release?

Har egentlig veldig lyst til å skaffe dette med en gang, men vegrer meg litt. Ønsker ikke min første erfaring med spillet å være irritasjon.

Lenke til kommentar
Er køene så ille som det later til? Regner ikke med det blir noe bedre i morgen ved offisiell release?

Har egentlig veldig lyst til å skaffe dette med en gang, men vegrer meg litt. Ønsker ikke min første erfaring med spillet å være irritasjon.

ille? JA..... måtte sitte i 6 timer her en dag for man har slike tullinger som later som de selger ,men egentlig er de afk som tar opp plass på serverene. men vil tro de fikser på dette raskt

Lenke til kommentar

Dette orker ikke jeg å svare på flere ganger. og er også sikker på at mange andre ikke er så spess gira på å svare på et spm som er besvart allerede 2-3 ganger i posten.

ok da.. en siste gang kan jeg svare på det!! Kø systemet er der for DEG. Hadde det ikke vært kø hadde ingen spillt spillet, for kan ikke slippe inn alle som vil spille på samme noob zona på en gang. Jeg det kommer til å bli en del kø i morra og et par dager fremover til de får balansert seg litt ut. På serveren jeg spiller på, var det kø de første 2 dagene. men ikke noe kø no lengre.  Noen server er det enda kø på, menst noen er det ikke. 

Lenke til kommentar

Muligens det er en god ide, men jeg ville heller spilt i begynnelse området med overbefolkning enn å sitte i kø hele dagen. Jeg har aldri hatt store problemer med for mange spillere i starten i andre mmorpg, merkelige greier.

Det er vel ikke så merkelig at folk vil prøve spillet når det først har kommet ut Ninjahamster? :p

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Saken er den at i Aion slipper man å vente noe særlig, er hvertfall det som er min oppfattning, ting spawner fort nok.

Du har vel ikke møtt slike quests der du skal snakke med en NPC (og gjerne geleide han et sted)?

Bare én person kan gjøre questen i gangen.

Spawntime er horribelt lang.

Det står gjerne 5 andre og venter på samme fyren.

Er du ikke rask nok kommer en av de andre spillerne og nasker NPCen fremfor deg og du må gjerne vente i en evighet, alt etter hvor mange ganger du "misser" NPCen.

Lenke til kommentar
Saken er den at i Aion slipper man å vente noe særlig, er hvertfall det som er min oppfattning, ting spawner fort nok.

Templar ble jeg lei, så nå driver jeg på å lager en ny char. SMERTE.

vart lei? kan no ikke rolle en templar vist du ikke liker å være en tank. kanskje prøve en chanter? Hybrid med ok skade, ok heals og gode buffs. en solid murstein for de fleste grupper.

Lenke til kommentar

sliter med installasjonen.

kommer til components setup, trykker accept. og får feilmeldingen.

an error occured while innstalling system components for components.

cannot continue until all components have been sucksessfully innstaled.

noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Templar ble jeg lei, så nå driver jeg på å lager en ny char. SMERTE.

vart lei? kan no ikke rolle en templar vist du ikke liker å være en tank. kanskje prøve en chanter? Hybrid med ok skade, ok heals og gode buffs. en solid murstein for de fleste grupper.

Vel, jeg syns bare det ble noe kjedelig solo. :/

Tror jeg skal vurdere chanter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...