Konkulf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) kjøpte Aion hos Broadpark games, laster ned spillet nå, ser helt rått ut! Tror jeg skal bli Gladiator, og ja, jeg kjøpte Collectors edition, Gleder meg sykt til i morgen, da er det release time! Mvh Fredrik Endret 24. september 2009 av Xerius987 Lenke til kommentar
Inzid Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er køene så ille som det later til? Regner ikke med det blir noe bedre i morgen ved offisiell release? Har egentlig veldig lyst til å skaffe dette med en gang, men vegrer meg litt. Ønsker ikke min første erfaring med spillet å være irritasjon. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er køene så ille som det later til? Regner ikke med det blir noe bedre i morgen ved offisiell release? Har egentlig veldig lyst til å skaffe dette med en gang, men vegrer meg litt. Ønsker ikke min første erfaring med spillet å være irritasjon. ille? JA..... måtte sitte i 6 timer her en dag for man har slike tullinger som later som de selger ,men egentlig er de afk som tar opp plass på serverene. men vil tro de fikser på dette raskt Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dette orker ikke jeg å svare på flere ganger. og er også sikker på at mange andre ikke er så spess gira på å svare på et spm som er besvart allerede 2-3 ganger i posten. ok da.. en siste gang kan jeg svare på det!! Kø systemet er der for DEG. Hadde det ikke vært kø hadde ingen spillt spillet, for kan ikke slippe inn alle som vil spille på samme noob zona på en gang. Jeg det kommer til å bli en del kø i morra og et par dager fremover til de får balansert seg litt ut. På serveren jeg spiller på, var det kø de første 2 dagene. men ikke noe kø no lengre. Noen server er det enda kø på, menst noen er det ikke. Lenke til kommentar
Inzid Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du hadde alldeles ikke trengt å svart, men takk for at du tok deg bryet. Hadde jeg tråla gjennom 15 sider i denne tråden hadde jeg sikkert fått svaret mye tidligere. Ser ut til at jeg drøyer det noen dager da. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 OMG A NEW MMORPG I MUST LOG ON NOW! Og så roer hypen seg om noen uker og dagene går som normalt. AoC er jo et prakteksempel. Startet med 49458575 servere, nå er det 938 servere. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Muligens det er en god ide, men jeg ville heller spilt i begynnelse området med overbefolkning enn å sitte i kø hele dagen. Jeg har aldri hatt store problemer med for mange spillere i starten i andre mmorpg, merkelige greier. Det er vel ikke så merkelig at folk vil prøve spillet når det først har kommet ut Ninjahamster? Endret 24. september 2009 av Crispin Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Saken er den at i Aion slipper man å vente noe særlig, er hvertfall det som er min oppfattning, ting spawner fort nok. Templar ble jeg lei, så nå driver jeg på å lager en ny char. SMERTE. Endret 24. september 2009 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Saken er den at i Aion slipper man å vente noe særlig, er hvertfall det som er min oppfattning, ting spawner fort nok. Du har vel ikke møtt slike quests der du skal snakke med en NPC (og gjerne geleide han et sted)? Bare én person kan gjøre questen i gangen. Spawntime er horribelt lang. Det står gjerne 5 andre og venter på samme fyren. Er du ikke rask nok kommer en av de andre spillerne og nasker NPCen fremfor deg og du må gjerne vente i en evighet, alt etter hvor mange ganger du "misser" NPCen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Skal ikke serverne være oppe nå? For oss med standard edition? Får bare Serial not yet activated jeg :/ nevermind, åpnet nå. Endret 24. september 2009 av Kultom Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Saken er den at i Aion slipper man å vente noe særlig, er hvertfall det som er min oppfattning, ting spawner fort nok. Templar ble jeg lei, så nå driver jeg på å lager en ny char. SMERTE. vart lei? kan no ikke rolle en templar vist du ikke liker å være en tank. kanskje prøve en chanter? Hybrid med ok skade, ok heals og gode buffs. en solid murstein for de fleste grupper. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da kom jeg akkurat hjem fra *IKKE REKLAMERE* med en CE. Føler det er mer verdi for pengene. Fikk med en leke i plast, (Som jeg har spist.) og soundtrack. Jeg lurer på to ting; - Er alle female? - Er alle Asmodians? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har ikke sett så mye females, hvertfall. Asmodians er det vel en del av, klarer ikke å se hvorfor, syns ikke de er så kule. : p Spiller Asmodian selv men. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Enda ikke fått tilgang jeg , står bra "Not Playable" på account details fortsatt. Irriterende. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg joinet Spatalos, Elyos. Ingen kø. Pent spill. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Server statistics Ganske jevnt på begge sidene. Asmodians er omtrent 3-4% flere på nesten alle serverene. Sorcerer og Cleric ser ut til å være mest brukte klassen mens Spiritmaster og Ranger er minst. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 sliter med installasjonen. kommer til components setup, trykker accept. og får feilmeldingen. an error occured while innstalling system components for components. cannot continue until all components have been sucksessfully innstaled. noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og DER var det kø gitt! Bare 1000 foran meg. Mitt største irritatsjonsmoment så langt er at man kan lage avatarer som ser unaturlig små ut. Sånn, latterlig små. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Saken er den at i Aion slipper man å vente noe særlig, er hvertfall det som er min oppfattning, ting spawner fort nok. Templar ble jeg lei, så nå driver jeg på å lager en ny char. SMERTE. vart lei? kan no ikke rolle en templar vist du ikke liker å være en tank. kanskje prøve en chanter? Hybrid med ok skade, ok heals og gode buffs. en solid murstein for de fleste grupper. Vel, jeg syns bare det ble noe kjedelig solo. :/ Tror jeg skal vurdere chanter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og når dere endelig kommer inn, er det bare "kill 20 rats" "kill rats and bring 20 rat ears" type quests? Mao GØRR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå