PantZman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Broren min kjøpte gjennom steam og han fikk spille med en gang han var ferdig å laste ned clienten. Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ble så jeg brukte NCsoft sin istedet. Funket kjempegreit og er nå inne i spillet. Så var det bare å bruke 10 timer på å finne ut hvilken server, hvilken klasse, hvilket navn, hvilket utseende, osv da :!: Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Gorgos var en grei server! Dog, i dag ble det kalt den "uoffisielle rp-serveren" og DET er jo litt nedtur. ;_; Endret 23. september 2009 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dog, i dag ble det kalt den "uoffisielle rp-serveren" og DET er jo litt nedtur. ;_; Dere slipper forhåpentligvis alle drittungene da. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Enten så er det offisielt eller så er det ikke det. De kan bare spare seg å klage på at jeg ikke går RP når det ikke er noen regler på det ihvertfall. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 håper de snart fjerne salgs greiene. der man setter seg ned og kan selge hva man vil mitt i hvor som helst. det har jo blitt reine afk spaminga. er ikke rart det har tatt 6 timer å komme seg inn da Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg drømte at du var level 63 i natt!-- Apropos, hva er maks level? :c Drømte du om meg? :o max level er 50. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg drømte at du var level 63 i natt!-- Apropos, hva er maks level? :c Drømte du om meg? :o max level er 50. Drømte at du var på friend-listen min ellerno. ;_; Ja, fant ut av det senere i går! Level 10 templar her liksooom. Lenke til kommentar
cari Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei Såvidt jeg har forstått kan man kjøpe spillet via Steam og få key direkte, og starte nedlastingen der. Er det også slik at standard-pakken åpnes 25sept(i morgen) ? Vil det da si etter 00.00 eller når på døgnet ? Finner det ikke på websidene til aion.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har spillt ganske mye siden pre release på søndag, og jeg må bare meddele hvor ubeskrivelig vanskelig det er å få spillt. Norsker,dansker og svensker ble rådet til å velge perento.. ja vel.. har hele tiden vært uendelig kø for å komme inn.. i går skulle jegh logge på: 3 timer å vente.. reiste ut en tur, og når jeg kom tilbake var serverene nede.. skulle logge på igjen.. 3 og en halv time.. det var den dagen.. ville inn å spille litt nå.. 4 og en halv time kø for å spille.. greit nok.. jeg vet jeg kan bytte server, men alle venner er her, og har ikke lyst til å starte på nytt da jeg er lvl 19 og det tar faktisk litt tid.. Uansett er det amatørmessig av NcSoft å ikke legge ett tak på hvor mange kontoer som kan være registrert på en server.. virker hvertfall ikke som at det er gjort.. men men.. kommer vel sikkert inn en gang i kveld og må stå i kø for å få tak i spawnsa sammen med 10 andre som også skal ha.. :/ kjipe greier for spillet er dritkult.. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Siden det er sååååå vanskelig å komme seg inn på server, er det noe hensikt å kjøpe det online i håp om å få kanskje spillt litt før man legger seg? Er det verdt penga? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Siden det er sååååå vanskelig å komme seg inn på server, er det noe hensikt å kjøpe det online i håp om å få kanskje spillt litt før man legger seg? Er det verdt penga? det er en del servere som så å si ikke har kø.. så man kan jo spille der.. Køene kommer uansett til å utjevne seg i løpet av litt tid.. men for de som kjøpte preorder så har det ikke vært noen god headstart på de serverene med high population akkurat.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skandinaver er åpenbart flokkdyr, så det samme på en WoW server der alle ville spille fordi noen spredde et rykte om at den sto i Sverige. Jeg skjønner at NCSoft ikke er så gira på å åpne masse nye servere, se bare hva som skjedde med AoC, det var ganske flaut da de etter noen måneder måtte stenge mange servere. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei det er ingen vits. Det vil være slik kø helt til serverne stenger om 16 år. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg skulle ikke spille dette da mitt første inntrykk var "just another Wo... one", men det ser ut til å være verdt å prøve. Jeg liker subscription systemet. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Det jeg ikke liker med dette spillet; Jeg laster ned. 95% 5 min igjen. pcen restarter seg, starter nedlastingen igjen 0% fullført. 1800 timer igjen. Er så jævlig lei, har skjedd to ganger og den jeg lastet ned via steam nekter å fungere! Jævla dritt system de har laget altså. 16 kb/s er også sykt mye når spillet er bare små 6,8 GB. Endret 24. september 2009 av Martyr Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 last ned via torrent da? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skal prøve det nå! Tenkte ikke på det jeg Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg liker subscription systemet. Hm..hva er forskjellen i forhold til WoW (for og ha et utgangspunkt)? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Rettelse: (jeg var feilinformert) Jeg liker systemet de får tilbud om i Asia. Her i vesten blir det visst tilsvarende WoW alikevel, altså betale per måned uavhengig av hvor mye du spiller. (I Asia får de tilbud om å betale en sum penger som gir dem et antall timer. Dvs du kan betale $30 og spille X timer. Du trenger ikke betale mer før "tiden din" er ute. Dette systemet er bedre for casuals, og gjør at extreme HC gamers må betale mer.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå