MysticoN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det noen som vet om MysticoN er Elyos eller Asmodian? :c Mysticon er Asmodian Nicket er Draci Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Preorder og collectors edition itemsa var i grunn veldig lite å hoppe og juble for. Vingene er vel det som vil bringe mest lykke. Tittelen var heller ikke noe å glede seg over. Å den 20% ekstra XP greia er jo også bare tull, når du bare rekker å bruke det en time om dagen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 kan du beskrive litt mer CE itemsan? hva gir tittelen, vingene og 20% ekstra av hva? Ja er lat, orker ikke å leite selv :s Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tittelen er Pioneer of Aion, 20% ektra XP i en time èn gang om dagen, og vingene er vel bare looks. Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei. Jeg tenkte på å prøve dette spillet, og lurer på om det er mulig å laste ned klienten online? Ser at f.eks Gamezone reklamerer med Vi har uventet fått mer tilgjengelig av Aion: Collectors Edition! Vær kjapp! Early access er i gang, release Fredag 25/9! Du får pre-order kode som gir tilgang til early access på mail så snart vi får behandlet ordren din. Betyr det at dersom jeg bestiller av dem kan jeg spille spillet alt ikveld? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Man skulle tro det. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei. Jeg tenkte på å prøve dette spillet, og lurer på om det er mulig å laste ned klienten online? Ser at f.eks Gamezone reklamerer med Vi har uventet fått mer tilgjengelig av Aion: Collectors Edition! Vær kjapp! Early access er i gang, release Fredag 25/9! Du får pre-order kode som gir tilgang til early access på mail så snart vi får behandlet ordren din. Betyr det at dersom jeg bestiller av dem kan jeg spille spillet alt ikveld? Du får kanskje pre-order key i kveld om du maser skikkelig. Så får du boksen i posten. Min ble sendt i dag, fra Gamezone. Men om ikke boksen betyr jack shit for deg: https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/Store.pl?...amp;category=14 Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jahwol. Nr 3212/3212 i Kø for å logge inn, Estimated time : 5 hours. Då rekker eg kanskje ein time før leggetid? Spatalos btw. Endret 22. september 2009 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 er så møkk lei kø nå...håper de gjør noe snart med problemet..6,5 time i kø.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Spillet har jo blitt ganske mye frontet med at alle har vinger og kan fly osv. Men i realiteten er det bare i korte bursts, og ikke langt opp i lufta. Fordi utviklerne ikke vil at spillerne skal skille seg helt fra bakken og ikke oppdage alle de flotte områdene de har laget med å fly forbi dem.. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vel, det varer nok ikkje lenge. For det første blir server kapasiten mykje større ved release (dei har sjølv sagt det) Hypen forsvinner litt (Alle spiller rett etter release) Og forhåpentlig vis blir folk som sitter med private shop disconnectet. Lenke til kommentar
dumming Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har spilt en del beta av dette spillet? Er veldig nysgjerrig om dette blir noe jeg kan erstatte wow med, ble meget skuffa over War og AoC for å si det mildt:p Men, riktignok er dette litt likt wow noe som er bra.Wow var jo ekstremt morsomt nå og da. Hvis vi tar en wow sammenligngen hva er forskjellen? Noe posetive etv negative erfaringer med dette? Blir dette morsomt og ikke en total war aoc opplevelse? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jahwol.Nr 3212/3212 i Kø for å logge inn, Estimated time : 5 hours. Då rekker eg kanskje ein time før leggetid? Spatalos btw. 8/8 i kø for å logge inn. Estimated time : 1 min. jeg klager ikke Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du får kanskje pre-order key i kveld om du maser skikkelig. Så får du boksen i posten. Min ble sendt i dag, fra Gamezone. Men om ikke boksen betyr jack shit for deg: https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/Store.pl?...amp;category=14 Takk for den linken, mulig jeg prøver det der i kveld. Men hvordan fungerer det egentlig? Kan jeg laste ned spillet flere ganger og til forskjellige PC'er om jeg måtte ønske det i fremtiden? Kan hende det er like greit å vente til release. Høres ut som de kommer til å slite med serverne en stund hvis det er opp til 3000 i kø. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er reservert mot kø. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kjøpte Aion på steam i går og ferdig lastet ned om ca 30 min =) gleder meg litt til å teste, håper dette kan underholde meg i et par timer! Ser sinnssykt bra ut, og gleder meg til å sitte meg inn i det og spille litt.. Server aner jeg ikke, gorgos? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå husker jeg hvorfor jeg sluttet med MMO's. Jeg klarer ALDRI å bestemme meg for NOEN SOM HELST TING, hverken hvilken class, hvordan utseende, kjønn, osv osv osv osv. ): Eneste jeg kan si er at jeg er på Gorgos. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dere som spiller på Gorgos og spiller Asmo. send meg en tell eller friends invite da. Trenger noen flere å spille med Draci er ingame nick. Eller post her hva dere heter. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg drømte at du var level 63 i natt! -- Apropos, hva er maks level? :c Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg prøver Steam for første gang og når jeg skal kjøpe spillet får jeg denne beskjeden rett før jeg aksepterer alle betingelser: *Én eller flere av produktene i transaksjonen har ikke blitt lansert ennå og er for øyeblikket ikke tilgjengelige. Disse produktene blir automatisk gjort tilgjengelige for deg eller mottakeren av gaven via Steam på utgivelsesdatoen. Utgivelsesdatoen for disse produktene er ubestemt, og kjøpere bør ikke stole på en anslått utgivelsesdato. Vil det si at jeg ikke kan spille før fredag hvis jeg kjøper fra dem? Isåfall blir det heller å bruke NCsoft sin egen nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå