Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med de har tatt ned serverne siden jeg ikke får respons, men jeg har fått spørsmål om å installere North American version (6800mb download :O ) via launcher flere ganger nå. Selv om jeg har valgt Europe i launcher. Håper inderlig at den bruker riktig versjon at de ikke har køddet det til, for jeg gjorde alt riktig og gikk via .uk siden når jeg installerte det.

Lenke til kommentar

You cannot connect to the server because there are too many users right now.

 

Gjelder alle servere... er det mulig? Spillet har vært ute siden november i Korea og de har ikke klart å sette opp en stor nok serverpark for Europa ennå? Og dette er bare headstart, ikke på langt nær så mange som vil spille ved launch. Nei, kanskje like greit å vente noen uker hvis ikke måneder.

Lenke til kommentar
MMORPG ved launch er nesten alltid katastrofe. Best å vente til det har vært ute en mnd eller to og blitt patcha litt.

Har faktisk vært en utrolig fin launch dette. Beste jeg har vært borti selv. Grunnen til at det var vanskelig å komme inn på servers og lange køer er ene og alene fordi at de vil begrense litt hvor mange som er i noob zonen. Som de selv sier: Tar vi vekk kø systemet og slipper alle inn samtidig vil ingen klare å spille.

 

 

Spillerne må "balanseres" ut av verden. Kan no selv tenke hvor morro det er å spille vist 50 players camper samme mobsan og det er 10s lag over alt. 

Lenke til kommentar

Jepp, derfor er det greit å vente et par mnd så populasjonen får spredd seg litt, og de første har stukket fra noob-områdene :)

Pluss at utviklerne er over sjokket av å få hundretusener av brukere på serverne sine samtidig, og har begynt å patche og utbedre ting de ikke fikk gjort i betaen med mindre folkemengder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nettopp installert spillet, hvilken server er folk på? :D

 

Spiller på Gorgos, er veldig fornøyd med den serveren og folk oppfører seg, noe som ikke er en selvfølge i slike spill. 

 

 

Pent(inkvart, husker ikke navnet på serveren) er den skandinaviske serveren, men der er det VELDIG MYE SVENSKER som ofte tar over generel chat med svensk. 

 

Vist du kommer på Gorgos så kan du godt sende meg en tell. Draci er nicket.

Lenke til kommentar
Nettopp installert spillet, hvilken server er folk på? :D

 

Spiller på Gorgos, er veldig fornøyd med den serveren og folk oppfører seg, noe som ikke er en selvfølge i slike spill.

 

 

Pent(inkvart, husker ikke navnet på serveren) er den skandinaviske serveren, men der er det VELDIG MYE SVENSKER som ofte tar over generel chat med svensk.

 

Vist du kommer på Gorgos så kan du godt sende meg en tell. Draci er nicket.

 

 

 

Vel, Pent--noe, har LATTTTTERLIG kø. ;_;

 

Jeg kommer på Gorgos jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Vurderer å plukke opp Aion. Kall meg gjerne lat som tyr til dere for tilbakemelding, men førstehånds erfaringer er alltid det beste:)

 

Jeg har grodd meg lei WoW, og AoC var ikke for meg grunnet dårlig gameplay.

 

Det jeg lurer på ang Aion er som følger:

 

Er det mye ferdighet involvert, eller kan hvemsomhelst med riktig gear og setup knuse all motstand? ( pvp ofc )

 

hvordan er Pve verdenen? byr den på store utfordninger? noe ala WoW sitt pve.

 

Hvordan er det med gear generelt? Jeg liker å få gear via vannskelige bosser og evt. lucky drop. Ikke via quester. ( noe GW feilet på i min mening )

 

Er det et stort community? og spiller dere på en europeisk / japansk eller amerikansk server?

Lenke til kommentar

Det ville ikke ha noe hensikt å spille på amerikansk eller japansk server siden man da ville lagget herfra til helvete og ikke fikk gjort noenting. Spillet er for øvrig koreansk, og har blitt litt "vest-ifisert" for release her borte. Men det er visst fortsatt et grindespill av uante dimensjoner.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...