DirtyBit Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 noen som har gjordt no formening om hvilken server dere skal spille på`? er så iriterende at det ikke fins no EU forum/fansite som viser hvor de store europeiske guildene skal Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 er en del fra innlegg.no som skal på Perento. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei, er Aion Open World basert? Typ at du ikke går inn i instances for å komme deg til et nytt område. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei, er Aion Open World basert? Typ at du ikke går inn i instances for å komme deg til et nytt område. Både og virker det som. Nybegynner området (~lvl 10) så ut til å være en instance og den store byen så også ut til å være i en instance. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Ragnarok" fra AOC, WoW, AO, osv skal på Perento til release. Men for øyeblikket så ser vi hvor mange members fra de andre sektsjonene som blir med først så ser vi hvor mange vi tar inn etterhvert som guilden blir levela opp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det nå noen måte til å få teste spillet uten å betale først? Jeg får jo faen ikke kjøpt keys noen plass. JEG VIL TESTE! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Nei, betatesten var ferdig igår. Ingen får teste spillet nå før det slippes. Nå må vi bare vente 2 uker på live release og kjøpe i butikken selv. Endret 15. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ah.. Kjipt. Jaja, får finne meg noe annet å spille da Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 noen som har gjordt no formening om hvilken server dere skal spille på`? er så iriterende at det ikke fins no EU forum/fansite som viser hvor de store europeiske guildene skal aionsource.com har vel litt info om slikt tror jeg. Skal spille Elyos paa Telemachus. Offiserene i legionen min bestemmte det idag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Får en ikke teste nå selvom en har en ubrukt cd-key? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er det noen liste over hvilke servere som diverse guild og nasjonaliteter har bestemt seg for å rolle på? Ikke at jeg stoler på sånn informasjon overhodet når spillet ikke er released engang, men jeg kan jo ihvertfall styre unna de type nasjonaliteter man har problemer med i WoW... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei. Ingen får teste nå. Alle må vente på release. Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Ikke lenge til nå Spilte litt i beta'n og likte det. Blir vel mest for pvp, venter på Guild Wars 2 og har Lotro som ett greit pve spill. Ser ut som det blir Asmodian på Castor. Anyone else? Endret 17. september 2009 av HebnesO Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kan man bruke beta client? Eller må man laste ned på nytt? Er det isåfall forskjellige EU/US versjoner? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det nærmer seg åpning nå. Jeg valgte preorder fra cdon og har lastet det ned på nytt nå. Det jeg lurer på er om det er aktivert, det står "ready" på kontosidene, men jeg har ikke blitt bedt om å betale ennå(?) Er ikke spesielt gira på å finne ut at det ikke funker likevel når alle andre begynner å spille. Endret 18. september 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har selv sett på dette spillet og må si jeg holder meg unna. For det første må man betale hver måned, og for det andre kommer GW2 om ... "ikke lenge" .. Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, da var mine 2 første characters lagd på Spatalos Hvor ender resten av folka opp på? Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Om noen ender opp på Spatalos som Asmodians og ikke har noen guild. Sjekk ut denne tråden Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Har plassert meg på Perento i samsvar med The Aion Community's Server Choices. Endret 19. september 2009 av Outlook Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Ja, da var mine 2 første characters lagd på Spatalos Hvor ender resten av folka opp på? jeg og et par venner endte opp på Gorgos. Mest pga at mange fra england har valgt den serveren og er dritt lei av global/group/guild chat på xxx antall språk. Har plassert meg på Perento i samsvar med The Aion Community's Server Choices. tviler litt på at det blir så veldig mye engelsk global chat på den serveren siden det er en "skandinavisk" server. vertfall den serveren hvor de fleste svensker og nordmenn velger å dra till. ta en titt på disse: http://eu.aiononline.com/uk/news/the-aion-...-choices-1.html http://www.aionsource.com/forum/legion-dis...er-balance.html Endret 19. september 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå