Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !

Anbefalte innlegg

Der har vi svaret:

The final noteworthy topic relates to beta keys. Many of you have wondered why we have been so restrictive in distributing them. We know many of you have guildmates or friends who would love to give the game a try before making a further commitment. To ensure that we had time to set our servers up properly and get rid of initial connectivity issues, we throttled the key giveaways and so that we could ramp the distribution up slowly but securely. We are now at a stage where we are confident enough to open this final beta phase up to a much broader audience by giving away North American open beta keys to everyone! FilePlanet is hosting this giveaway, and you will not need to be a paying subscriber in order to get your hands on one of the keys. FilePlanet also have a number of European keys to give away, so get them while they last! Many more European websites in different languages will also be offering European keys.

Får alle som preordrer i steam en open beta key? Kjipt å betale 50 euro for å betateste spillet når man ikke vet om man liker det engang.

Og her er hva fileplanet sier:

The Aion Open Beta keys are now gone! Keep an eye on FilePlanet for other exciting programs in the future.

Get instant notification of when betas launch on FilePlanet!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Open" beta my ass. Greit nok at de kjører closed beta, men da får de ihvertfall være ærlige.

Enig. Jeg trodde ærlig talt at open beta var uten key. Trodde open stod for åpen. Som i åpen for alle. Men da tok jeg nok grundig feil. I mine øyne er dette like mye closed beta som de betaweekendsa som har vært allerede som faktisk het closed beta.

Lenke til kommentar

Hehe, mottar gjerne en jeg også.

Sjekket på cdon.no, jeg får bare en blank side når jeg trykker på den betaen til 50kr. Åssen funker det? Må jeg bestille fullversjonen også? Er det noen andre norske steder jeg kan bestille fra så jeg får tilgang nå?

Lurer også på om klinten dere spiller er US eller EU. Jeg startet torrenten fra UK siden, men den sier at jeg har US versjon...?

Lenke til kommentar

Får man med beta key hvis man bestiller den? Eller vanlig versjon for den saks skyld. Jeg skjønner bare ikke greia, jeg får bare en blank side når jeg trykker på den føkkings beta key online greia der. Særdeles dårlig prosjekt ettersom jeg er villig til å betale men ikke får det til.............

Lenke til kommentar

Så hvis jeg bestiller Aion Standard Edition (Preorder)

http://downloads.cdon.com/index.phtml?page...dl_gameid=22307

får jeg CD-key til å starte 5 dager før, altså 20. September? Jeg får ingen installasjons DVD av spillet sendt på release dagen?

På en urelatert side. Når NCsoft bestemmer seg for sitt neste MMORPG (Guildwars 2?) legger de totalt fra seg Aion, slik at vi blir "tvunget" til å gå videre til deres neste spill?

Har hørt at det er en pinesle å levle fra 40-50 og at lvl 44-45 tar hele 20 timer med grind.

Endgame har bare 6man instances og hele PvP systemet bygger på gigantiske 200+vs200+ spillere hvor hver enkelts skills betyr minimalt. Man skal vistnok bruke utallige timer på å Crafte for å få de beste våpnene og armoren.

Alt dette gir meg et dårlig intrykk :thumbdown: Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...