Raul07 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skjermkortet heter Geforce 8400M GS, er det de nyeste Driverene som er inst fra før av??? Når eg går på Nvidia.com så kommer det at eg må gå til Acer.com Finner ingenting der. Så hadde vært fint hvis noen sendte Link med de nyeste driverene. Hvis dette hjelper noe så kommer dette opp på Nvidia.com Current Installed drivers 156.16. Vet ikke hva det betyr eg.... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Ja noen som vet??? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Fant etterhvert drivere. Men når eg skal innstallere kommer det opp en feil melding... Har sett litt rundt, står noe om en NSI fil. Men så pass lite peiling på dette punktet at eg ikke tør å begynne å rote med ting, så kan man risikere at hele dataen klikker etterpå. Hvis ikke noen har en skikkelig Guide på hvordan man skal gå fram da??? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er vel en 5720ZG du har, og ikke en Z, om jeg ikke tar feil? Det ser ut som den siste driveren er den du allerede har, så da trenger du ikke bale mer med det. Når det gjelder installering av drivere så skal det gå fint det, så lenge du er sikker på at det er rett versjon til rett pc osv. Jeg har en Aspire 5720Z, og der kom det opp ny driver på Windows Update, og siden jeg nettopp hadde fyrt opp maskinen så installerte jeg den, og da ble det helsvart. Så litt obs kan man jo være på de updatene. Har du noen problemer med maskinen forresten? Siden du er lysten på nye drivere? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, ikke noe problem... Er vel alltidg lurt å innst de nyeste driverene. Men er ikke nødvendig det da når eg har dem nyeste. Takk for svaret forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå