Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor fucker CS ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yoo!

 

Plutselig funker ikke cs lenger! Selve spillet funker men jeg får ikke connecta.. og jeg har Stjelehor internett. Samma har en venn av meg og han får heller ikke connecta !? Noen her som har opplevd det samme? Ganske merkelig...  :roll:

 

The IP addresses for the Half-Life Master and Authentication servers have

been changed. These changes shouldn't affect servers or clients unless the file "valvewoncomm.lst" has been edited to use IP addresses (which you should never need to do).

 

Your "valvewoncomm.lst" file *should* have these entries:

 

Auth

{

half-life.east.won.net:7002

half-life.west.won.net:7002

half-life.central.won.net:7002

}

 

 

Master

{

half-life.east.won.net:27010

half-life.west.won.net:27010

half-life.central.won.net:27010

}

 

 

The IP addresses for the servers have been changed to:

 

half-life.east.won.net

65.73.232.251

 

half-life.central.won.net

65.73.232.252

 

half-life.west.won.net

65.73.232.253

Lenke til kommentar

Men dette hjalp ikke meg.

 

I dag så tenkte jeg at jeg skulle spille litt cs. Joinet en server, men fikk opp : you have not been authenticated. Og når jeg prøvde en gang til så klikket cs med en gang det kom opp det med authenticate greiene ( bildet blir svart og jeg må bruke ctrl+alt+delete for å stenge programmet ) Trenger litt hjelp selv her :cry:

Lenke til kommentar
Yoo!

 

Plutselig funker ikke cs lenger! Selve spillet funker men jeg får ikke connecta.. og jeg har Stjelehor internett. Samma har en venn av meg og han får heller ikke connecta !? Noen her som har opplevd det samme? Ganske merkelig...  :roll:

 

Det er liksom så lett å legge skylda på Telenor med en gang...

Lenke til kommentar

Jeg hadde ett problem da jeg bare hadde ISDN.. Hver gang jeg spillte cs og telefonen ringte stoppa cs helt i det jeg løfta av røret.. alt annet på internett funka: irc, hw.no ;) osv men cs/hl.. niks!

Dette problemet forsvant da jeg anskaffet adsl. Dette synns jeg var rart.

-

Karl

Lenke til kommentar
dt funker ikke for noen tror jg!

alle på IRC sier::::::::::::             [15:45] <pStar`Xerier> Won has been fucked up by a haxxor who calls himself KH, WON wont be up the next 4 hours .. copy this message and spread it around skitt!!!

Men det er jo folk som spiller på serverne som jeg prøver å connecte :-?

Lenke til kommentar

Selv om det er folk på servern så kan de ha joina rett før hacker angrepet og trenger jo dermed ikke bli autha av WoN igjen. Rett etter jul var det en tilsvarende sak, og da fikk noen autha seg og noen ikke, kom vist an på hvilke orginal version av hl man hadde. jeg som kjøpte min i 97 ellerno kom ikke in men noen kompiser som kjøpte noen av de nyere versionene kom in...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...