Dr.X Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Yoo! Plutselig funker ikke cs lenger! Selve spillet funker men jeg får ikke connecta.. og jeg har Stjelehor internett. Samma har en venn av meg og han får heller ikke connecta !? Noen her som har opplevd det samme? Ganske merkelig... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Yoo! Plutselig funker ikke cs lenger! Selve spillet funker men jeg får ikke connecta.. og jeg har Stjelehor internett. Samma har en venn av meg og han får heller ikke connecta !? Noen her som har opplevd det samme? Ganske merkelig... The IP addresses for the Half-Life Master and Authentication servers have been changed. These changes shouldn't affect servers or clients unless the file "valvewoncomm.lst" has been edited to use IP addresses (which you should never need to do). Your "valvewoncomm.lst" file *should* have these entries: Auth { half-life.east.won.net:7002 half-life.west.won.net:7002 half-life.central.won.net:7002 } Master { half-life.east.won.net:27010 half-life.west.won.net:27010 half-life.central.won.net:27010 } The IP addresses for the servers have been changed to: half-life.east.won.net 65.73.232.251 half-life.central.won.net 65.73.232.252 half-life.west.won.net 65.73.232.253 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hm... skal jeg edite den fila da eller? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Men dette hjalp ikke meg. I dag så tenkte jeg at jeg skulle spille litt cs. Joinet en server, men fikk opp : you have not been authenticated. Og når jeg prøvde en gang til så klikket cs med en gang det kom opp det med authenticate greiene ( bildet blir svart og jeg må bruke ctrl+alt+delete for å stenge programmet ) Trenger litt hjelp selv her Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hm... skal jeg edite den fila da eller? hvis du har lagt inn ip'ene i fila tidligere, så må du sette inn de nye ip adressene. Lenke til kommentar
boza Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Yoo! Plutselig funker ikke cs lenger! Selve spillet funker men jeg får ikke connecta.. og jeg har Stjelehor internett. Samma har en venn av meg og han får heller ikke connecta !? Noen her som har opplevd det samme? Ganske merkelig... Det er liksom så lett å legge skylda på Telenor med en gang... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Var like før å legge inn HL på nytt jeg også :o Skal sjekke om det funker her. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hmm.. det funka ikke her! hva er galt? Lenke til kommentar
Centi Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har også samme problemet med Telenor linje, men kammeraten min har ikke det Får ikke connecta til server.... Trenger hjelp med dette her.. Hva er det som har skjedd? Noen som vet noe?? Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Text fra irc: WON HAR FÖRSTÖRTS AV EN HACKER SOM KALLAR SEJ KH.... WON KOMMER EJ FUNKA NÄRMASTE 4 TIMMARNA.... KOPIERA OCH SPRID INFORMATIONEN'! <--- for CS players Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som også har har lyst til og banke Won??? altid tyter de om at noen andre bruker hl nøkelen din eller noe annet hater de rett og slett. BTW Strong Bad rocks spesielt nummer 54 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 BTW Strong Bad rocks spesielt nummer 54 hehe..vet Lenke til kommentar
Omar Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 dt funker ikke for noen tror jg! alle på IRC sier:::::::::::: [15:45] <pStar`Xerier> Won has been fucked up by a haxxor who calls himself KH, WON wont be up the next 4 hours .. copy this message and spread it around faen!!! Lenke til kommentar
Mac Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg hadde ett problem da jeg bare hadde ISDN.. Hver gang jeg spillte cs og telefonen ringte stoppa cs helt i det jeg løfta av røret.. alt annet på internett funka: irc, hw.no osv men cs/hl.. niks! Dette problemet forsvant da jeg anskaffet adsl. Dette synns jeg var rart. - Karl Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 dt funker ikke for noen tror jg!alle på IRC sier:::::::::::: [15:45] <pStar`Xerier> Won has been fucked up by a haxxor who calls himself KH, WON wont be up the next 4 hours .. copy this message and spread it around skitt!!! Men det er jo folk som spiller på serverne som jeg prøver å connecte :-? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmmm, krise ute og går...? Har samme problemet, faens irriterende! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Den sensuren, den sensuren. Lenke til kommentar
Pin Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Selv om det er folk på servern så kan de ha joina rett før hacker angrepet og trenger jo dermed ikke bli autha av WoN igjen. Rett etter jul var det en tilsvarende sak, og da fikk noen autha seg og noen ikke, kom vist an på hvilke orginal version av hl man hadde. jeg som kjøpte min i 97 ellerno kom ikke in men noen kompiser som kjøpte noen av de nyere versionene kom in... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Selv om det er folk på servern så kan de ha joina rett før hacker angrepet og trenger jo dermed ikke bli autha av WoN igjen. Det kan nok stemme det ja Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 :x Nå som jeg skulle kose meg med et god parti CS. Typisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå