L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 And as I'm standing across this room, I feel as if my whole life has been leading to this one moment. And as I touch your shoulder tonight, this room has become the centre of the entire universe. So what do I do? I've got a slightly sick feeling in my stomach, like I'm standing on top of a very high building, oh yeah. All the stuff they tell you about in the movies, but this isn't chocolate boxes and roses. It's dirtier than that, like some small animal that only comes out at night. And I see flashes of the shape of your breasts, and the curve of your belly, and I may have to sit down and catch my breath. Oh. What is this feeling called love. Why me, why you, why here. And why now. It doesn't make no sense no. It's not convenient no. It doesn't fit my plans, but I got that taste in my mouth again oh. F.E.E.L.I.N.G. C.A. double L.E.D. L.O.V.E. What is this thing that is happening to me F.E.E.L.I.N.G. C.A.double L.E.D. L.O.V.E. What is this thing that is happening to me. Oh yeah, oh yeah, oh yeah, oh yeah. Hva er meningen med kjærlighet? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Lostprophets - I Don't Know Hva gjør deg utrolig glad? Endret 8. juli 2008 av razh0r Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Beautiful day - U2 Hva er vått og faller fra skyene ? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fitte - Oral Bee Hvorfor kan jeg ikke dra til Sverige på fredag? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Condition of the Heart - Susanna and the Magical Orchestra. Hvorfor irriterer jeg meg over reklamer på TV? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 A-ha - The sun always shine on TV Hvorfor orker jeg å døgne? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alt Førr Me - Jay Hvorfor er Coca Cola det beste på jord? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 breaking benjamin - forget it Liker du homser? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Maybe - Kelly Clarkson Liker du folk som sniker? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ticket To Ride - The Beatles Hva skal du bruke denne deilige sommerdagen på ? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 twist and shout - the beatles liker du at folk smatter når dei spiser? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 You can't stop me - Guano Apes Kven vinn le Tour de France? Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Goliath - The Mars Volta Hvilken is foretrekker du? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Chocolate Rain - Tay Zonday. Er trøtt, why? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Propane Nightmares - Pendulum Hvorfor er jeg trist i dag? Endret 13. juli 2008 av Arekey Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvor er jeg trist i dag: Behind those Eyes - 3 Doors Down Hvorfor er jeg trist i dag: Shadow on the Sun - Audioslave Kva er mennesket's sjuande sans? Endret 13. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Det skulle selvfølgelig stå "hvorfor" Men on-topic igjen: The Unknown - Lunar (altså å kunne "se det ukjente" ) Hvor bor julenissen? Endret 13. juli 2008 av Arekey Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det skulle selvfølgelig stå "hvorfor" Hehe, var det eg trudde Hvor bort julenissen? Down on the street - D'sound Kvifor veks tre og andre vekstar vertikalt og ikkje horisontalt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I Want It That Way - Backstreet Boys Hvorfor er jeg så digg? Lenke til kommentar
Generic Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 You Are A Pirate - Lazy Town Hvorfor liker jeg ikke melk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå