SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hva gjør du når platespilleren stopper å snurre plata? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hva gjør du når Olga på 88 kommer på døra og spør om du kan ligge med henne en natt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hvis du står kø i mat å han bak deg sniker seg foran deg blir det klikk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 HÆ!! Du mener vell ikke matkø? :huh: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hvilken ting er du mest opptatt av for tiden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hva gjør du hvis du mister hobbyen din? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Hva gjør du når du mister alle filmene og abonnementene på strømmetjenestene for film du har? Endret 3. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Du finner en mus i senga når du våkner. Hva gjør du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Du finner en svær og lang slange på badet. Den har tydelig hvis kommet opp fra doen. Hvordan reagerer du? Endret 12. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Hva gjør du når høyttalerne dine er sprengte? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Du skjønner plutselig ikke norsk, og forstår dermed ikke hva jeg skriver her. Hvilken video ville du postet da for å fortsette tråden? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Du blir tvunget til å melde deg frivillig for å synge en sang på spansk foran et forventningsfullt publikum. Hvilken velger du? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Du blir tvunget til å synge en sang på tysk foran et stort publikum. Hvilket velger du? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Du blir tvunget til å gjøre et cover av en valgfri låt foran noen av verdens beste musikere. Hvilken låt velger du? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Du blir tvunget til å regissere et stort sceneshow på en stor musikkfestival. Hva bruker du? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg må innrømme at jeg ikke helt forsto spørsmålet "hva bruker du"? Mener du hvilket program jeg ville brukt til å regissere? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg må innrømme at jeg ikke helt forsto spørsmålet "hva bruker du"? Mener du hvilket program jeg ville brukt til å regissere?Nei, jeg mener hva du skal bruke i sceneshowet? Kan være pyro, kan være hva som helst. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Nei, jeg mener hva du skal bruke i sceneshowet? Kan være pyro, kan være hva som helst. Da skjønner jeg Alle trådene på lekeplassen blir plutselig åpnet igjen. Hva er din umiddelbare reaksjon? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Hvordan var reaksjonen din da flere tråder på lekeplassen ble låst? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Var dagens middag god? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå