mag1987 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 når jeg slår på pc'en kommer det en rute hvor jeg skal skrive brukernavn og passord, for å komme inn på windows 98. jeg har ikke noe passord så jeg trenger bare og trykke på ok. hvordan får jeg fjernet denne ruten? det er så irriterende.......... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvis jeg husker riktig kan du bare gå i nettverksinnstillinger, sette "primær windowspålogging" til "windows pålogging" i stedet for klient for microsoft nettverk Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Høyre klikk på Andre Datamskiner iconet på skrivebordet og velg Egenskaper. Ett sted så finner du Windows pålogging og Familie pålogging. Ta vekk krysset fra dem eller noe. *ler* Beklager for dårlig oppskrift, men det er der inne i allefall. Sitter ikke i nærheten av noen W95/98 maskin til å kunne sjekke dette. Men du må krysse vekk pålogging mot nettverk. Lek litt med det og du får den bort. Try that Lenke til kommentar
mag1987 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 takk det virket. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Flotters, bare koselig å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå