-MK- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det noen sit ups øvelser som tar mer på nedre del av magen enn øvre del? Tenker da på f. eks forskjellige ben posisjoner. Er det bedre å holde bena høyt enn lavt med tanke på nedre mageregion? Trener forøvrig med disse øvelsene: http://www.trening.no/mndtips.php Noen av disse som er mer effektive for nedre del enn andre? -MK- Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tja, du kan jo for eksempel ligge på ryggen, og løfta beina opp og ned, fra 10 cm over gulvet og opp til du har 90 grader i hofteleddet! Men det er viktig å huske på å hold ekorsryggen nedi gulvet hele tida! Trente denne en del før, og den funka greit! Eller så kjørte jeg at jeg holdt beina 10 cm over gulvet i 20 sek etter hvert sett med mageøvelser! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Så bena lavt over bakken aktiverer nedre halvdel av magen? takk for svar -MK- Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja, du kan nå prøve selv Legg deg ned på gulvet slik som jeg sa, og hold hånda på musklene! Funka hvartfall til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå