John Keats Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet om det finnes en Multiplexer for USB? Vil gjerne styre to datamaskiner ved hjelp av kun én mus og ett tastatur. Disse må da få samme input på en gang, så en KVM-switch vil ikke fungere. Illustrasjon for å vise hvordan jeg tenkte å koble det opp: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Det fins KVM-svitsjer med USB-porter, i hvert fall. Bruker det så og si daglig, jeg. Edit: Beklager, misforsto litt her. KVM-svitsj vil jo ikke fungere, USB-porter eller ei i dette tilfellet. Jeg spør som S.M.; hvorfor to maskiner på en gang? Endret 11. januar 2008 av OML Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hvorfor skal du styre 2 musepekere og tastetrykk på en gang.? det blir vel bare rot av det.. Denne har jeg ikke prøvd enda men det ser ganske brukende.. Skal du styre den samtidig går det kansje å bruke en bluetooth tastatur der den ene maskinen kobler til med usb-stikken og den andre uten. Endret 11. januar 2008 av S.M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå