Zappy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jaja, Beast er full i drit... Ikke en dritt på square europe, og hvis dette hadde vært tilfellet så hadde alle .. ALLE game sider skrevet om det. Lenke til kommentar
beast Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er sant at det er vanskelig å finne noe om det. Det er på grun av at det er noe hemeligjort.Det tok meg ca.3 måneder å finne noe ut av det.Har mine kontakter.Men jeg kan ikke huske hvor jeg leste om det på nettet.Jeg bruker skollenettet nå så jeg kan ikke si stort mere.Men husk dette....uanset om du tror dette eller ikke så påvirker det ikke utfallet av utgivelsen.Uansett ønsker jeg alle en god advent nå da vi snart har juleferie. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Bullshit. De spekulerte om et eventuelt spill etter at filmen var lansert, for da åpnet flere dører seg. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ..men FFVII er noe av det beste man kan få tak i av RPG-spill. :o Øh.. Ok. Du om det. Nå har jeg faktisk spilt FF7 litt over halvveis ferdig, og for å være helt ærlig slo det meg ikke som en RPG i det hele tatt. Vil du ha RPG bør du heller prøve deg på Baldur's Gate-serien, fallout-serien eller Arcanum, IMO - FF7 var et artig spill, men ikke på langt nær noen RPG slik jeg ville definert det. eh? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kan noen av dere anbefale noen gamle ff spill. jeg vil prøve de også. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kan noen av dere anbefale noen gamle ff spill. jeg vil prøve de også. Alle For dere som tror han tynne stygge fyren med kort hår er Sephiroth så tar dere feil, her er vår mann http://media.square-x.com/view.php?id=764 Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) La meg avklarer en del ting! Sephiroth 1. For siste gang. Sephirot har og vil fremdeles har lang hår. Alle med kort hår er ikke Sephiroth! Aeris her 2. Og alt om Aeris død og gjenoppstandelse: (lang lesning) http://www.square-x.com/news/132 ff vii 3. Har ikke hørt noe bekreft om et nytt FF VII spill enda. Men filmen er på vei, sommeren 04. Endret 29. desember 2003 av Squy Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nederst der: http://www.square-x.com/news/132 er det noen bilder fra et FF 7 spill, til hvilken konsoll? Aldri sett det sånn jeg. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det er fra Final Fantasy Tactics til blant annet PS one. Les i artikkelen... Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det er fra Final Fantasy Tactics til blant annet PS one. Les i artikkelen... Sorry, hadde ikke lest alt enda. Bra spill det da? Lenke til kommentar
beast Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bullshit. De spekulerte om et eventuelt spill etter at filmen var lansert, for da åpnet flere dører seg. ja så lenge DU sier det så må d jo være sant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå