Testo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 er det vel ikke.... virker som det er fra når han brenner ned "hjem" byen. http://media.square-x.com/view.php?id=764 Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. DU ER MORSOM. Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN ***** HERREGUD. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er det vel ikke.... virker som det er fra når han brenner ned "hjem" byen.http://media.square-x.com/view.php?id=764 TROR DU?!?!! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kommer alle FF-fan'ene til å spille FINAL FANTASY XI da? Så vidt jeg har fått me meg så er det online? Lenke til kommentar
drall Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tipper det er sephirot før og etter han klikka. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tipper det er sephirot før og etter han klikka. Hæ? Han har alltid hatt samme ansiktet, samme håret og samme klærene, dessuten er dette 2 år etter slutten på FFVII. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 *spoiler*du ser jo i slutt-FMV'en på spillet at aeris muligens fikk lifeforce til å redde midgard, bare lurer på om Red XIII vil være i filmen(hvis det er en film) *spoiler slutt* Vel, jeg må si at det var ikke hun som reddet alt, det var den lille materien som hun ikke visste var noe god for i begynnelsen. At hun ba/snakket med planeten + materien var nok det som gjorde det lille trikset. Jeg er enig at det kan fucke litt opp med slutten, men jeg ser heller at slutten blir annerledes, kunne vært artig å bruke Aeris i CD2-3 og at hun fikk påvirke spillet på flere positive måter. Dem må jo ta med Rex XIII, dem skipper jo hjembyen hans da, og når Hojo prøver å parre han og Aeris, men det er vel ikke alt som blir å gå "etter boken" *host LoTR* I tillegg syns jeg at Sephinroth burde se tøffere ut enn det han gjorde på det bilde, huff...han blir ikke den "badboyen" som han var i spillet, og Cloud, han ser ut som en utsultet person, dem kunne vel laget armene hans litt annerledes? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 han fyren der er sikkert ikke sephirot. han er sikket en wanabe. bare at han sparer til langt hår Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Husker dere Rajin og Fujin i ff viii? Kort-hår-sephiroth ligner litt på hun dama.. (Hehe, vet at dette ikke er det riktige, men det slo meg bare når dere satt spørsmål ved identiteten Btw.. Når Biggs, Wedge osv dør når den ene sektoren faller ned.. Det er trist.. Bare se reaksjonen til Barret o.l.. En helt sinnsyk godt fortalt historie.. Lenke til kommentar
beast Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 snakkingen på ff X er jo genial!Det er jo dne største som er skjedd i ff en historie. Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ok jeg har spillt mange FF spill og FFVII var uten tvil det beste spillet jeg noen gang har spillt Håper virkelig dette er en oppfølger eller film vist det ikke var oppfølgereller film, hvorfor skulle sephirot ha andre klær og kort hår??? Lenke til kommentar
Trancillion Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 FF VII er rådt da, tror jeg faktisk klarte å få med meg alle materiane alle limitene som gikk o.l. intil playstationen min klikke og sletta den ene memerycardet :s, synd man ikke fikk bruke Aeris limit videre, den var nice veit jeg. dritt at squerl soft ikke hadde nok til til å lage hele FFVII de kutta jo ned over halve historien Om remaken skal komme *som det har vert masse snakk om* så er det ganske sikkert at den kommer med eller litt etter Playstation 3 men men, det er det spillet jeg liker mest av alle playstation spilla jeg har rått spill Trancillion Lenke til kommentar
Sordes Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nytt rykte: Sammen med FF7 oppfølger filmen så skal det legges med en PS2 utgave at FF7.. ryktene sier at spillet er "litt" forandret.. og at de kan hende har "fullført" spillet og forbedret det litt. men som sakt forstatt rykter. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nytt rykte: Sammen med FF7 oppfølger filmen så skal det legges med en PS2 utgave at FF7.. ryktene sier at spillet er "litt" forandret.. og at de kan hende har "fullført" spillet og forbedret det litt. men som sakt forstatt rykter. Kunne du bringe en url til dette, så en annen stakkar kan lese? Hadde eid om ryktet var sant! ;D Lenke til kommentar
beast Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ff VII-2 kommer ut sommer 2004.det er lenge å vente på,men den som venter lenge venter på noe godt. Lenke til kommentar
beast Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. DU ER MORSOM. Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN ***** HERREGUD. Du vet tydeligvis ikke mye om ff når du ikke engang vet at det er bekreftet at remaken kommer til ff VII den skal komme til europa den 8-2004! så nå fikk jeg kanskje opdatert deg litt? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. DU ER MORSOM. Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN ***** HERREGUD. Du vet tydeligvis ikke mye om ff når du ikke engang vet at det er bekreftet at remaken kommer til ff VII den skal komme til europa den 8-2004! så nå fikk jeg kanskje opdatert deg litt? Hvilke kilder kan du henvise til her....? Lenke til kommentar
beast Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. DU ER MORSOM. Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN ***** HERREGUD. Du vet tydeligvis ikke mye om ff når du ikke engang vet at det er bekreftet at remaken kommer til ff VII den skal komme til europa den 8-2004! så nå fikk jeg kanskje opdatert deg litt? Hvilke kilder kan du henvise til her....? Square europe, games mix og nettet. Ta deg et par timer til å surfe på nettet så finner du nok fram etter hvert. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. DU ER MORSOM. Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN ***** HERREGUD. Du vet tydeligvis ikke mye om ff når du ikke engang vet at det er bekreftet at remaken kommer til ff VII den skal komme til europa den 8-2004! så nå fikk jeg kanskje opdatert deg litt? Hvilke kilder kan du henvise til her....? Square europe, games mix og nettet. Ta deg et par timer til å surfe på nettet så finner du nok fram etter hvert. Har jeg ingen tro på. Men hvis du har rett så klikker det for meg... hadde nesten gitt opp alt håp jeg! O.o Og kan noen til ****** se å poste en link da? PS. Han wannabe seph duden må på ingen måte forveksles med Seph. Det ville fornærmet sephiroth! Hvis dette er seph så har han: 1. Klippet seg 2. Tatt plastisk operassjon i ansiktet 3. Kjøpt sen nye klær 4. blitt lavere 5. Mistet all form for Sephiroth stil som finnes. (når så du seph sist ta 4 saltoer når han fighter?) 6. Kvittet seg med Masamunen og skaffet seg et mye kortere double blade sword. 7. glemt å trimme nesehårene...... ehm ja.. sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå