Gå til innhold

Final Fantasy VII 2!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

DU ER MORSOM.

Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN *****

HERREGUD.

Lenke til kommentar
*spoiler*

du ser jo i slutt-FMV'en på spillet at aeris muligens fikk lifeforce til å redde midgard, bare lurer på om Red XIII vil være i filmen(hvis det er en film)

*spoiler slutt*

Vel, jeg må si at det var ikke hun som reddet alt, det var den lille materien som hun ikke visste var noe god for i begynnelsen. At hun ba/snakket med planeten + materien var nok det som gjorde det lille trikset. Jeg er enig at det kan fucke litt opp med slutten, men jeg ser heller at slutten blir annerledes, kunne vært artig å bruke Aeris i CD2-3 og at hun fikk påvirke spillet på flere positive måter. Dem må jo ta med Rex XIII, dem skipper jo hjembyen hans da, og når Hojo prøver å parre han og Aeris, men det er vel ikke alt som blir å gå "etter boken" *host LoTR* ;)

I tillegg syns jeg at Sephinroth burde se tøffere ut enn det han gjorde på det bilde, huff...han blir ikke den "badboyen" som han var i spillet, og Cloud, han ser ut som en utsultet person, dem kunne vel laget armene hans litt annerledes? :shrug:

Lenke til kommentar

Husker dere Rajin og Fujin i ff viii? Kort-hår-sephiroth ligner litt på hun dama.. (Hehe, vet at dette ikke er det riktige, men det slo meg bare når dere satt spørsmål ved identiteten ;)

Btw.. Når Biggs, Wedge osv dør når den ene sektoren faller ned.. Det er trist.. Bare se reaksjonen til Barret o.l.. En helt sinnsyk godt fortalt historie..

Lenke til kommentar

ok jeg har spillt mange FF spill

og FFVII var uten tvil det beste spillet jeg noen gang har spillt

Håper virkelig dette er en oppfølger eller film

vist det ikke var oppfølgereller film, hvorfor skulle sephirot ha andre klær

og kort hår???

Lenke til kommentar

FF VII er rådt da, tror jeg faktisk klarte å få med meg alle materiane alle limitene som gikk o.l. intil playstationen min klikke og sletta den ene memerycardet :s, synd man ikke fikk bruke Aeris limit videre, den var nice veit jeg. dritt at squerl soft ikke hadde nok til til å lage hele FFVII de kutta jo ned over halve historien :( Om remaken skal komme *som det har vert masse snakk om* så er det ganske sikkert at den kommer med eller litt etter Playstation 3 :shrug: men men, det er det spillet jeg liker mest av alle playstation spilla jeg har ;) rått spill

Trancillion

Lenke til kommentar

Nytt rykte:

Sammen med FF7 oppfølger filmen så skal det legges med en

PS2 utgave at FF7.. ryktene sier at spillet er "litt" forandret..

og at de kan hende har "fullført" spillet og forbedret det litt.

men som sakt forstatt rykter.

Lenke til kommentar
Nytt rykte:

Sammen med FF7 oppfølger filmen så skal det legges med en

PS2 utgave at FF7.. ryktene sier at spillet er "litt" forandret..

og at de kan hende har "fullført" spillet og forbedret det litt.

men som sakt forstatt rykter.

Kunne du bringe en url til dette, så en annen stakkar kan lese? Hadde eid om ryktet var sant! ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

DU ER MORSOM.

Først kommer en F I L M.. Final Fantasy: Advent Children som har story to år etter FFVII. De har ALDRI BEKREFTET EN FFVII REMAKE DIN *****

HERREGUD.

Du vet tydeligvis ikke mye om ff når du ikke engang vet at det er bekreftet at remaken kommer til ff VII

den skal komme til europa den 8-2004!

så nå fikk jeg kanskje opdatert deg litt?

Lenke til kommentar

DU ER MORSOM.

HERREGUD.

Du vet tydeligvis ikke mye om ff når du ikke engang vet at det er bekreftet at remaken kommer til ff VII

Hvilke kilder kan du henvise til her....?

Lenke til kommentar

DU ER MORSOM.

HERREGUD.

Square europe, games mix og nettet. Ta deg et par timer til å surfe på nettet så finner du nok fram etter hvert.

Lenke til kommentar

DU ER MORSOM.

HERREGUD.

Square europe, games mix og nettet. Ta deg et par timer til å surfe på nettet så finner du nok fram etter hvert.

Har jeg ingen tro på.

Men hvis du har rett så klikker det for meg... hadde nesten gitt opp alt håp jeg! O.o

Og kan noen til ****** se å poste en link da?

PS. Han wannabe seph duden må på ingen måte forveksles med Seph. Det ville fornærmet sephiroth!

Hvis dette er seph så har han:

1. Klippet seg

2. Tatt plastisk operassjon i ansiktet

3. Kjøpt sen nye klær

4. blitt lavere

5. Mistet all form for Sephiroth stil som finnes. (når så du seph sist ta 4 saltoer når han fighter?)

6. Kvittet seg med Masamunen og skaffet seg et mye kortere double blade sword.

7. glemt å trimme nesehårene...... ehm ja.. sikkert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...