Gå til innhold

Final Fantasy VII 2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes de har ødelagt FF7 stilen med å bruke FF X grafikk i filmen, synes det er skuffende at Square enix velger å gå vekk fra sine japanske røtter. Liker ikke amerikaniseringen :grumpy:

Ushekta meg, men mener du at filmen skal ha samme grafikk som det orginale FFVII? Mulig jeg er litt ute å kjøre, men de FMV'ene så ut som dårlige kitt-figurer iforhold til VIII ;)

Lenke til kommentar

Hvis dem kunne tatt vekk den irriterende snakkingen (jeg liker TEKST :p) så hadde jeg likt FFX mye bedre, men generelt likte jeg den ikke så mye. FFVII hadde kanskje ikke allverdens grafikk, men det spillet + Baldur's Gate serien er de eneste spillene som faktisk har klart å fenget meg til å sitte å spille hele tiden.

Historien til FFVII er så utrolig genial og det ligger jo i navnet "remake" at dem lager samme spillet bare at det blir litt forskjellig. Det som jeg tror (og håper på) er ny materia, kanskje flere byer/hemmelige plasser, mer info/flashback om the Cetra og å få Aeris til å gjennoppstå fra de døde (selv om det kanskje kan "fucke" opp slutten, det må også bli litt forandret). Dere husker vel ryktene om å få henne tilbake fra kirken i slummen der man ser hennes spøkelse? ;)

 

EDIT: Collapse Generation: Jeg ELSKER DEG (på en vennlig måte), du aner ikke hvor lenge jeg faktisk har letet etter FFVII til pc, noe jeg aldri har funnet/finner. Du reddet meg! :D (Hadde både til PC og PSX, men klarte å rote begge vekk! shame on me)

Lenke til kommentar

Hvorofr vil du ha tellbake Aeris? Det ødelegger jo alt!

 

 

Jeg hadde likt om det vart det samma spellet, bare med flere sidequests og byer, og så klart bedre grafikk da. Hadde kansje vært litt morro om man også kunne se hvaforno armor og accesories man hadde på.

 

Men jeg tviler uansett sterkt på at de lager ein remake, det blir liksom for mye av det gode :roll: .

Lenke til kommentar

Asså... jeg hadde gjordt >>ALT<< for å få Aeris tilbake!

Jeg ble jo forelsket i hun! Til helvete med storyen!! :grine: :grine: :grine: :grine:

Okok, jeg skal ta meg sammen... (jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det).

 

Jeg gleder med først og fremst til filmen, og jeg må legge til at han duden på traileren ikke på noen måte er Seph. Hvis det er han så skal jeg ete musen min (ol.).

 

Håper og tror at det kommer remake av FF7. Det er et gigantisk marked for det tross alt. Derimot så er det en vanskelig oppgave. Selv om de bare legger til små deler og fornyer grafikken så tror ikke det er mulig å remake samme feelingen og den geniale midi musikken.

Lenke til kommentar
Hvorfor trur du at det ikke er seph?

 

Han har samma sverdet, samma klærne...  eneste forskjellen er at han har kløpt seg, og hva er FFVII uten seph uansett?

Seph blir med, men jeg nekter på at han duden der er seph. Han ligner ikke på de adre modelle du ser av han, han har ikke samme klærene. Se på det bildet her det her og det her og studer de nøye (se spessielt på ansiktet på siste bildet). Dessuten har han ikke Masamunen (se bilde to... var det hull i masamunen? Trukke det!) Når jeg tenker på det så er Sephiroth en tad høyere enn han duden der og.

 

 

Og jada, det hadde vært konge om de hadde endret hele Saphiroth. Gi han hvite klær, blomster istedenfor sverd, gjør han god og la han begynne i jente kor. WOHOO!! (eller noe i den duren)

 

 

Edit: Glømte jeg å nevne at Masamunen er mye lengre?

Edit2: bare for å overbevise dere 100% så kan dere jo ta en titt på dette og dette. Hvis de er de samme personene så vinner Square prisen i talentløshet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...