[muffin] Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hvis dere gjør et lite søk i google finne dere fort ut at det er MEGET lite bekreftet at det kommer en oppfølger i et intervju skal utviklerne ha sagt at det ville vært morsomt å lage en oppfølger, men at de ikke ville lage en dårlig en. de skulle også ha ledd en hel del, og det virket nåkså tydelig at det ikke var noe de gikk rundt å tenkte så mye på... hovedutvilkeren ville helst lage noe nytt, og ikke gjøre en remake/sequel av noe som var laget før, mens teamet hans godt kunne tenke seg å lage en remake/sequel av FF vii. jeg for min del håper jo selvsagt at det kommer en sequel til FF vii til ps2 da Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ja nå ¨må ffVII-2 komme ut jeg synes VII bare er det beste spillet som noen gang laget.. De andre spillene i serien er en stor skuffelse i motsetning til VII Lenke til kommentar
Break-em Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ja nå ¨må ffVII-2 komme ut jeg synes VII bare er det beste spillet som noen gang laget..De andre spillene i serien er en stor skuffelse i motsetning til VII Enig..Så veldi,veldi enig. Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ja, jeg er fullstendig enig, men IX er ikke så dårlig som alle de andre. Jeg har nå lest på http://ps2.ign.com at FFVII-2 er bare rykter akkurat slik som en eller annen sa om det som stod på google. Men min personlige mening er selvfølgelig at de må lage et nytt FF VII eller i allefall en remake med samme historie og personer, men med forbedret grafikk og kanskje noe av lengden... Det var litt kort synes jeg, men det var en fengende historie. Faktisk den beste historien jeg har vært borti i et PSX/PS2 spill. Lenke til kommentar
Haldamir Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jupp, FF7 er det beste i serien... Ingen over, ingen ved siden av, mange under!!!! Håper det kommer en FF7 2.... (Lite sannsynlig, men) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Vell, VII ligger nå på andre plass bak IX. (Jeg spiller IX på nytt akkurat nå, 12 timer inn. Jeg måtte også PSX Multi Converter'e ut filmene, virtualdubbe til divx, extracte ut BMP, photoshoppe det lite. Til venstre ser du resultatet.) Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Oohohohoho... FF7 2 ville vert så sinnsykt morro!!! Håper mest på remake, siden expansion vanlig hvis suger i alle spell (utenatt Blizzard spell såklart). Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 er ff9 noe bra egentlig, figurene ser litt dumme ut syntes jeg. skal nå til å banke ruby og elmerald weapon i ff7 8) Lenke til kommentar
Stage Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ingen som har spillt FF VI/3 ? Er det noe som fortjener en remake må det da være det... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 PSX utgaven av FFVI (amerikanske III) er en remake, men den remaken "suger". Mange ting som kunne vært forbedret, spesielt med menyene og inngangen til kampene som er utrolig tregt syns jeg. Men ellers er spillet det nest best jeg har spilt! VII er og blir den beste for min del, kommer en remake eller expansion dåner jeg. :wink: Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 aargh!! its all coming back to me!! jeg ser for meg atma weapon som r0xx0rer assen min... brukte 3 måneder på å denge det monsteret! noen som deler mine mareritt? 7 er forsovidt best.. seph er den ultimate badassen. Kuja i 9 funka dårlig, for halve spillet trodde jeg han var ei dame, og når jeg fant ut at han ikke var det, så var han bare homo... 8 så va det dame som va badassen så det va litt for creepy.. (alt for vilkelighetsnært, kvinner er jo som kjent roten til alt ondt ) likte godt 2ern jeg.... en pixel med 2 grønne pixler som hår og 2 blå pixler som øyne.. kan det bli bedre? og når hun attpåtil kan summone når en møter på en sånn cute npc så må en bare bli frelst hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
beast Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 final fantasy er det beste spillet i verden og remaken til ff-7 og ff-10 kommer garantert.Det kan jeg love.Jeg eier alle ff spillene men ff-7 og ff-10 er de beste.Min yndlings karakter er Red i ff-7.Jeg kan nokk en gang gjøre alle glade med å si att ff-7 the remake kommer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Atma? Jeg klarte aldri Ruby. Onde, onde Ruby. De tre andre var greie, særlig med 777. Har ikke hørt noe om FFVII-2, men filmen som kommer ser da helt fantafaentastisk ut. Tidlig neste år svjv, kun på dvd, spilletid på litt over en time. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Nok en FF/RPG fan her. Jeg er en eier av: GB: Final Fantasy Legend II Final Fantasy Legend III SNES: Final Fantasy Mystic Quest (Ikke fullblodet FF-serie, men allikevel) Final Fantasy II (IV) (Original USA-versjon) Final Fantasy III (VI) (Original USA-versjon) (Secret of Mana) (Zelda III - Link to the Past) (Chrono Trigger - Original USA-versjon) (Breath of Fire I - Original USA-versjon) (Breath of Fire II - Original USA-versjon) (Secret of Evermore - Original USA-versjon) PS: Final Fantasy VI Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Final Fantasy Tactics (Original USA-verson) Final Fantasy Chronicles (Original USA-versjon, Final Fantasy IV & Chrono Trigger) Final Fantasy Anthology (Original PAL-versjon, Final Fantasy IV & V) (Chrono Cross - Original USA-versjon) PS2: Final Fantasy X Kommer nok til å kjøpe Final Fantasy Origins etterhvert (Final Fantasy I & II). Og da lurer du vel på hvilket av disse som er mitt favorittspill? Final Fantasy III (VI) til SNES - helt klart. Kefka er virkelig ond person - og historien og personlighetene Square skildrer her er de sterkeste de noen gang fikk frem. Kunne godt tenke meg en remake av FF VII. Hadde vært moro sikkert. Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg elsket FFVII i sin tid, og jeg var rpg jomfru.... Jeg kjøper den remaken hvis den kommer ! Det eneste spillet jeg synes overgår FFVII må være Baldurs Gate 2 SOA. Ser at dere anbefaler nr 10 også... Kan dette spillet måle seg med nr 7 ? Særlig opptatt av at historien holder mål. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vøl..jeg håper ikke på FFVII- 2. Hvorfor? Fordi det sannsynligvis blir like sugent som ffX, det skal ein GOD del tell å lage en verdig oppfølger av ffVII, derfor håper jeg på at de bare lager ein remake. Men jeg tviler 8/. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Enig med deg som nevnte at BG 2 - Shadows of Amn kan være det beste rollespillet som er laget. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Må si at FFVII har den beste storyen noensinne i et spill. Jeg er stor fan av dette spillet, og de andre FF-spilllene. Men 7'ern er klart favoritten! En remake hadde vært genialt. PS: Noen som har aning på om hvor jeg kan bestille det til pc? Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Må si at FFVII har den beste storyen noensinne i et spill. Jeg er stor fan av dette spillet, og de andre FF-spilllene. Men 7'ern er klart favoritten! En remake hadde vært genialt. PS: Noen som har aning på om hvor jeg kan bestille det til pc? Gratis frakt i hele verden: Final Fantasy VII for PC Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ettersom eg har sett, vil ikkje Square lage remake av FF7 sidan originalen framleis kan spelast på Playstation 2. Og sidan Playstation 3 etter sigande også skal vere bakoverkompatibel, kan det nok ta ei lang stund før dette eventuelt skjer. Om dette også gjeld ein eventuell oppfylgjar til FF7, veit eg ikkje. I mellomtida kan vi jo kose oss med småting som denne Advent Children-filmen. Eg gler meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå