Essem Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gleder meg til Gears Of War 2 Halo Wars Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gleder meg aller mest til Alan Wake, men det skal bli gøy og slå seg løs i New York i Gta. Hvorfor sier dere at Gears of War kommer, det er jo ikke blitt annonsert og vis dem skulle ha det under konstruksjon så er det likevel ingen ting som tilsier at det kommer dette året, så gid å gi alle falske forhåpninger. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gleder meg aller mest til Alan Wake, men det skal bli gøy og slå seg løs i New York i Gta.Hvorfor sier dere at Gears of War kommer, det er jo ikke blitt annonsert og vis dem skulle ha det under konstruksjon så er det likevel ingen ting som tilsier at det kommer dette året, så gid å gi alle falske forhåpninger. Gears of War kom for lenge siden. Når det gjelder Gears of War 2, vet alle at det kommer. ITavisen "Amazon.com skriver nemlig at Gears of War 2 lanseres 15. november 2008 til Xbox 360. " Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rock Band Too Human Fable 2 Gears Of War 2 Army of Two Fallout 3 Prototype GTA 4 All Points Bulletin (APB) (Hvis det noen gang kommer ut) Lenke til kommentar
espinos Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rock BandToo Human Fable 2 Gears Of War 2 Army of Two Fallout 3 Prototype GTA 4 All Points Bulletin (APB) (Hvis det noen gang kommer ut) Gleder meg også forbanna mye til APB.. tror det blir knall! men finner aldri noe nytt om det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 GTA IV. Halo Wars. Gears 2. Alan Wake Prototype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå