oya Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er det mulig å gå direkte inn på kameraet fra "Min Datamaskin" for så å kopiere filene fra kameraet å direkte inn på harddisken? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Før det første, skikkelig feilpostet! Du trenger vel en kabel mellom maskinen og kameret før du kan dra over... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Med mindre noen har flyttet postet var vel denne riktig postet. Kameraet støtter ikke "mass storage device", men PTP-protokollen. Kameraet kan ikke brukes som harddisk, men man trenger ikke drivere for å få kopiert over filene hvis man har WinXP, MacOs x mv. http://www.akamera.no/tester/canon_digital...s_v3/index.html MLW Lenke til kommentar
oya Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 hmmm....Hvordan bruker jeg Picture Transfer Protocol da...Fant ikke helt ut hvordan jeg skulle få video over på maskinen... Programvaren som fulgte med var på spansk eller noe sånt... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Posten var postet unner Annet om data... Bra at den er flyttet nå... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du finner et valg om dette et sted i menyen. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå