Gå til innhold

Får ikke fullskjerm i spill

HellandB

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem.

Skjermen min har oppløsning 1400x1050, når jeg eks. kjører cs i 800x600 blir spillet i 800x600 på midten av skjermen, og det blir svart rundt resten. Jeg vil at det skal bli strukket ut over hele skjermen slik som normalt.

eks. hvordan det ser ut.

skjermir3.jpg

Dette skjer med alle spill. Men viss jeg kjører spillet i 1400x1050 så blir skjermen full.

Jeg føler dette skjedde plutselig, jeg kommer vertfall ikke på noe jeg har gjort. Det kan være at jeg spillte cs i vindu, og så skiftet og det ble sånn etterpå, men jeg husker ikke helt.. Men det virker uansett usasynlig.

Jeg har Ultramon installert, viss d kan være noen innstillinger der som er feil.

Endret av KlikkaMongo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på kontrollpanelet, det skal være en instilling der som låser bildet til å bli strukket ut til full skjerm uansett oppløsning.

Om du har Omegadriver, er det mulig du ikke har ATi Controlpanel installert, men husker jeg rett så skal det følge med i pakken. Hvis dette ikke er tilfellet, så ville jeg lastet ned ATi Controlpanel, få det installert, restarte maskinen og gå inn på innstillingene på control panel (Skal være et ikon nederst til høyre på startlinja, du vet der MSN, winamp osv ligger). Klikk deg litt rundt, valget skal ikke være spesiellt vanskelig å finne:)

Håper det hjelper, husker det var sykt irriterende for meg også da den plutselig ikke ville vise spill i full skjerm..

EDIT: Leste igjennom og fant ut at noe av det jeg skrev var faktisk ganske så misvisende;)

Endret av Fredrik^-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...