Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger Parkeringslys hjelp(oppdatert!)

Anbefalte innlegg

Da eg kjøpte mine angel eyes,så kom selve angel eye'sne med to ledninger...eg kappet av holderen som var på parklysa fra før og lagde kabeslko der så angel'ene kunne lyse,nå har eg skaffet meg vanlige lys med en pære som skal stikkes in i selve lyset så eg får parklys,men parkpærene skal vel stå i en holder med en sikring på eller?...og nå har jo ikke eg den som skal stå på parkpæren,da eg kappet den vekk....hva skal eg gjøre nå da..?

Edit: er en golf 2 ;)

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal omformulere...

originalt så går det en ledning med en slags sikring på frem til parklyset,park pæra står nedi en holder el noe...den holderen skal nedi den sikrings tingen som er på bilen,da eg kjøpte angel eyes så kuttet eg denne "sikringen"avisolerte ledningene,lagde kabelsko og festet de på de to ledningene som satt på angel eysene,dette for å få de til å lyse.

Nå har eg vanlige lys igjen,som har parklys pære,altså tilbake til originalt,MEN nå har jo eg kappet av den "sikringen som parkpære"holderen"skal stå i for å få strøm osv....

Lenke til kommentar

Åh..takk..nå ble eg lettet.... :)

Takk Mekker'n :thumbup:

men et lite ? til...det dugget littegrann på innsiden av lyktene nå...akuratt satt de nye på nå.

ikke sånn vått dugg at det renner..men litt dugg...forsvinner ettervhert når lyktene slukkes...hva kan grunnen til duggen være?er ikke fuktig nå...

Satt i en helt ny pære på den ene lykta..og den fylte "hullet" mye bedre enn den andre pæren,og det dugget mindre på den lykta..men kan det være det som er problemet? at pærene ikke fyller hullet godt nok?

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...