mEhE` Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) var uheldig og sølte melk over hele kontrollen,å jeg måtte skru den i deler for og få tørket den. men er en dings jeg ikke finner ut hvor skal være,tror mest sannsynlig er til vippefunksjonen.. er 3 pinner\armer med en kon på midten.. noen som har sett inni en PS3 kontroll og vet hvor den skal være? Endret 10. januar 2008 av mEhE` Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fant disse bildene, men vet ikke om de er til noen hjelp.. Lykke til Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 har allerede funnet det bildet med er ikke noe bilde av den dingsen jeg mener.,.derfor jeg spør her.men takker alikevel.. Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kansje du finner noe her? Ser ut som det er den som sitter under piltastene. Endret 10. januar 2008 av ein_2 Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 der har du den ja..takker så mye..nå fungerer kontrollen igjen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå